دانلود فیلم
F*&% the Prom

4456 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 5.2K
10
/
4.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم F*&% the Prom
دانلود فیلم F*&% the Prom

خلاصه فیلم F the Prom

مدی دانتر و کول رید که بهترین دوستای همدیگه ان اولین روز حضورشون تو دبیرستان چالرز آدامز رو میگذرونن. یه نفر شلوار کول رو پایین میکشه و شورت سفیدش برای همه نمایان میشه و بقیه بهش لقب میدن و مسخره اش میکنن. مدی به جای اینکه از دوستش دفاع کنه تصمیم می گیره خودش رو قاطی ماجرا نکنه و کم کم خودش رو از کول جدا میکنه. سه سال بعد مدی جزو معروف ترین دخترای دبیرستانه و با جذاب ترین پسر مدرسه قرار میذاره از اون طرف کول هنوزم یه تو سری خوره و کسی بهش اهمیت نمیده. 
ماجرا کم کم به سمتی پیش میره که مدی و کول دوباره باهم ارتباط برقرار میکنن و تصمیم میگیرن جشن فارغ التحصیلی دبیرستان رو به گند بکشن! درست مانند اسم فیلم لعنت به مجلس رقص !

 

معرفی عوامل ساخت فیلم لعنت به جشن رقص

فیلم F The Prom که به عنوان فیلم F*&% the Prom هم شناخته میشه یک فیلم کمدی و نوجوان پسند و یا به عبارتی تینیجریه که در سال 2017 یه کارگردانی و تهیه کنندگی بنی فاین ساخته شد. نویسندگی این فیلم بر عهده رافی فاین و مولی پرادر است. در این فیلم دو دوستی که به طرز ناخوشایندی از هم دور شدن به سمت هم باز میگردن و توطئه ای برای بهم ریختن جشن بزرگ پایان دبیرستان برنامه ریزی میکنن. در این فیلم دانیل کمبل، جوئل کورتنی، مادلین پچ و کامرون پالاتاس به همراه مگ دلسی، نیکول تام و ایان زیرینگ به ایفای نقش پرداخته اند.
دانیل کمبل در نقش مدی بازی کرده این بازیگر برای حضور و بازی در سریال اصیل ها یا همان سریال Originals شناخته شده. 
جوئل کورتنی در فیلم F the Prom نقش کول رو ایفا کرده. این بازیگر در سه گانه فیلم The kissing Booth هنرنمایی کرده.
مادلین پچ که بخاطر بازی نقش شریل بلاسم در سریال ریوردیل یا همان سریال Riverdale بسیار مشهور شد در فیلم F*&% the Prom نقش ماریسا رو برعهده داره.

 

عملکرد فیلم لعنت به جشن رقص

منتقدان و مخاطبان فیلم هر دو اونقدری که باید از نمایش فیلم لعنت به مراسم رقص محصول آمریکا لذت نبردن و نقد های زیادی به فیلم وارد شد. فیلم F*&% the Prom توسط کابران وبسایت آی ام دی بی نمره 4.2 گرفته. دانلود فیلم لعنت به مراسم رقص بیشتر به طرفداران فیلم و سریال هایی نظیر سریال Mean girls و یا فیلم The prom پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.