دانلود فیلم
Finding Your Feet روی پاهای خودت بایست

2313 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 6.9K
10
/
6.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Finding Your Feet
دانلود فیلم Finding Your Feet

خلاصه فیلم روی پاهای خودت بایست 2017

هنگامی که ساندرا ابوت (ایملدا استونتون) متوجه می شود که همسر چهل ساله اش سر مایک (جان سشنز) با بهترین دوستش پاملا (جوزی لارنس) رابطه نامشروع دارد، او به همراه خواهر بزرگتر و جدا شده اش بیف به لندن پناه می برد. ساندرا مثل یه ماهی بیرون از آکواریوم در کنار خواهر و برادر دوست‌ داشتنی و آزاده‌ اش است که در ملکی در شورای شهر زندگی می‌کند. اما تفاوت فقط چیزی است که ساندرا به آن نیاز دارد و او با اکراه به بیف اجازه می دهد او را به کلاس رقص اجتماعی بکشاند که در آنجا با دوستان خواهرش، چارلی (تیموتی اسپال)، جکی (جوانا لاملی) و تد (دیوید هیمن) ملاقات می کند. او به تدریج شروع به لذت بردن از خود می کند، حتی با بیف برای شنا در رودخانه می رود...

 

عوامل ساخت فیلم Finding Your Feet 2017

فیلم Finding Your Feet یک فیلم در ژانر کمدی، رمانتیک ساخت بریتانیا است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی ریچارد لونکرین و نویسندگی نیک مورکرافت و مگ لئونارد به نمایش در اومد. در این فیلم شاهد بازی ایملدا استونتون در نقش ساندرا، تیموتی اسپال در نقش چارلی، سلیا ایمری در نقش بیف، جوانا لاملی در نقش جکی و دیوید هیمن در نقش تد هستیم. فیلم روی پاهای خود بایست در بیست و سوم فوریه 2018 در بریتانیا به اکران در اومد.
ریچارد لانکرین کارگردان اهل بریتانیا است. لانکرین از سال ۱۹۷۴ فعالیت حرفه ای خودش رو شروع کرد و برنده جوایزی چون حایزه امی شد. ریچارد لانکرین کارگردانی اپیزود اول سریال جوخه برادران یا همان سریال Band of Brothers رو بر عهده داشته. او همچنین فیلم هایی نظیر فیلم Richard 3 و فیلم The Gathering Storm 2002 رو کارگردانی کرده. 
ایملدا استنتون بازیگر بریتانیایی است که برای بازی در فیلم Vera Drake 2004 برنده جایزه بفتای بهترین بازیگر نقش اول زن شد. ایملدا استنتون را بیشتر برای بازی در سری فیلم های هری پاتر میشناسیم. او همچنین در فیلم هایی چون Shakespeare in love 1998 و فیلم Pride 2014 به ایفای نقش پرداخته.

 

عملکرد فیلم Finding Your Feet 2017

فیلم روی پاهای خود بایست 2017 در وبسایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر 88 منتقد نمره میانگین 5.8 از ده و 70 درصد تایید بدست آورد. همچنین در سایت متاکریتیک فیلم Finding your feet 2017 نمره 53 از 100 رو بدست آورد. در فیلم روی پاهای خود بایست ۲۰۱۷ با افرادی با مشکلات و رازهای خاص خود آشنا شدیم که در یک کلاس رقص هفتگی گرد هم آمدند تا همه چیز را فراموش کنند. یک تیم بازیگر عالی شامل تیموتی اسپال، جوآنا لاملی و سلیا ایمره فوق‌العاده، اگر می‌ خواهید برای چند ساعت از زندگی خود فرار کنید دانلود فیلم Finding your feet 2017 ساعتی خنده دار، پر هیاهو و بسیار سرگرم کننده براتون رقم خواهد زد. کاربران وب سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره ۶.۷ از ده رو دادن. برای دانلود فیلم Finding your feet 2017 به بالای این صفحه مراجعه کنید. فیلم روی پاهای خودت بایست با بودجه ۷ میلیون دلاری بسته شد و تونست در گیشه جهانی بیشتر از ۱۵.۸ میلیون دلار به فروش برسه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.