دانلود فیلم
First Kill اولین کشتن

2321 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 12K
10
/
5.0
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم First Kill
دانلود فیلم First Kill

خلاصه فیلم First Kill 2017

دلال وال استریت ویل بیمن (هیدن کریستنسن) با حضور همسرش لورا (مگان لئونارد) و پسرش دنی (تای شلتون) به مشکل خورده. مدت کوتاهی پس از شنیدن خبر آزار و اذیت شدن دنی در مدرسه، ویل تصمیم می گیرد خانواده اش را به زادگاهش، گرانویل، اوهایو ببرد تا با دنی ارتباط برقرار کند. پس از ورود به گرانویل، ویل دوباره با رئیس پلیس ماروین هاول (بروس ویلیس)، دوست خانوادگی که پدر ویل را می‌شناخت و در مقطعی با عمه‌ اش، داتی (دب جی.گیردلر) قرار داشت، آشنا می‌شود. هاول پس از اطلاع دادن به ویل از سرقت اخیر بانک که در آن چند میلیون دلار به سرقت رفته بود، به ویل توصیه می کند که اقدامات احتیاطی را انجام دهد. ویل و دنی در حین آموزش شکار با تفنگ به دنی، شاهد تبادل نظر شدید بین دو مرد بودند که یکی از آنها دیگری را با اسلحه هدف گرفته و می پرسه که سرقت پول‌ ها طبق نقشه پیش نمی‌رود. مرد غیرمسلح (گتین آنتونی) پس از پرتاب کلید در نزدیکی موقعیت ویل در ایستگاه تیراندازی در ناحیه کتف شلیک می شود. نفس نفس زدن تکان دهنده دنی در تیراندازی توجه مرد مسلح را به خود جلب می کند...

 

عوامل ساخت فیلم First kill 2017

فیلم اولین کشتن (به انگلیسی: First Kill) یک فیلم در ژانر اکشن و هیجان انگیز محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی استیون سی میلر و نویسندگی نیک گوردون ساخته شده است. در این فیلم هیدن کریستنسن در نقش ویلیام «ویل» بیمن، بروس ویلیس در نقش رئیس پلیس ماروین هاول، تای شلتون در نقش دنی بیمن، گتین آنتونی در نقش لوی بارت و مگان لئونارد در نقش لورا بیمن به ایفای نقش پرداخته اند.
استیون سی میلر، یک کارگردان و فیلمنامه نویس آمریکایی است. او فعالیت هنری خودش رو از سال ۲۰۰۵ شروع کرد. او فیلم هایی نظیر نقشه فرار دو با بازی سیلوستر استالونه رو کارگردانی کرده. او برای فیلم Automation Transfusion 2006 نامزد جایزه فستیوال فیلم تورنتو شد.
هایدن کریستنسن در نقش ویل، بازیگر کانادایی تبار است. او که بازیگری را از ۱۳ سالگی آغاز کرد برای بازی در فیلم Life as a house 2001 در نقش سام مونرو ستایش شد و نامزد جوایزی نظیر گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل و جایزه انجمن بازیگران شد. کریستنسن همچنین نقش آناکین اسکای واکر رو در سری فیلم جنگ ستارگان بر عهده دارد.
بروس ویلیس بازیگر، تهیه‌کننده و نوازنده بازنشسته آمریکایی، آلمانی‌تبار است که با نقش جان مک‌کلین در فیلم جان سخت به شهرت رسید. بروس ویلیس همچنین در فیلم های معروفی نظیر فیلم Pulp Fiction 1994 و فیلم The sixth Sense 1999 به ایفای نقش پرداخته‌. ویلیس در طول فعالیت هنری خودش نامزد دو جایزه امی شده.

 

عملکرد فیلم اولین کشتن ۲۰۱۷

فیلم First Kill 2017 در بیست و یکم جولای ۲۰۱۷ به روی پرده های سینما رفت. این فیلم با بودجه ده میلیون دلاری بسته شد ولی در نهایت فقط تونست ۳۴۷ هزار دلار در گیشه به فروش برسه. فیلم اولین کشتن ۲۰۱۷ در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر ۲۰ منتقد امتیاز ۱۵ درصد تایید رو بدست اورد. این فیلم در متاکریتیک بر حسب نظر ۷ منتقد نمره ۳۹ از صد رو گرفت که نشون دهنده بررسی های عموما نامطلوب است. این فیلم از لحاظ فیلمبرداری و کارگردانی بصری نقد های مثبتی دریافت کرد اما کارگردان در هدایت بازیگران ضعیف عمل کرد. فیلمنامه همچنین نقض ها و حفره های زیادی داشت. بازی بد دو شخصیت اصلی جایی برای توجیه نمی گذارد. دانلود فیلم First Kill 2017 به افراد سخت پسند توصیه نمیشه. کاربران سایت Imdb به فیلم اولین کشتن ۲۰۱۷ نمره ضعیف ۵ از ده رو دادن و اون رو فیلم اکشنی دونستن که با دانلود فیلم First Kill 2017 یا نکردن و ندیدنش چیزی از دست نخواهد رفت.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.