دانلود فیلم
Five Fingers for Marseilles پنج انگشت برای مارسی

2241 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 932
10
/
6.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Five Fingers for Marseilles
دانلود فیلم Five Fingers for Marseilles

خلاصه فیلم Five Fingers for Marseilles 2017

هنگامی که تاو، شیر جوان، دو پلیس فاسد را در یک شهرک حلبی نشین آفریقای جنوبی می کشد، زندگی برای همیشه تغییر می کند. بیست سال پیش، «‌Five Finger» جوان برای شهر روستایی مارسی، علیه سرکوب وحشیانه پلیس مبارزه کرد. اکنون، پس از شرمساری فرار، تاو که مبارز آزادی تبدیل شده است به مارسی باز می گردد و تنها به دنبال یک زندگی مسالمت آمیز شبانی است. وقتی او شهر را در معرض تهدید جدیدی می یابد، باید با اکراه برای آزاد کردن آن بجنگد. آیا او می تواند خود را از گذشته خود رها کند؟

 

عوامل ساخت فیلم پنج انگشت برای مارسی ۲۰۱۷

فیلم پنج انگشت برای مارسی (به انگلیسی: Five Fingers for Marseilles) یک فیلم در ژانر وسترن، درام و هیجان انگیز ساخت کشور آفریقای جنوبی است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به نویسندگی شان دراموند و کارگردانی مایکل متیوز ساخته شد. این فیلم در بخش Discovery در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو ۲۰۱۷ به نمایش در آمد. در فیلم Five Fingers for Marseilles 2017 شاهد هنرنمایی بازیگرانی چون ویو دابولا در نقش تاو، زتو دلومو در نقش لراتو، همیلتون دهلامینی در نقش سپوکو، کنت نکوسی در نقش بونگانی، مدودوزی ماباسو در نقش لویاندا و لیزوی ویلاکازی در نقش سیزوه هستیم.
مایکل متیوز نویسنده، تهیه کننده و کارگردان آفریقای جنوبی است. او در سال 2017، او فیلم پنج انگشت را برای مارسی کارگردانی کرد، فیلمی که در چهاردهمین دوره جوایز آکادمی فیلم آفریقا برنده بهترین بخش بهترین فیلم شد.
ویو دابولا، مدل، بازیگر و بدنساز آفریقای جنوبی است. او بیشتر برای بازی در نقش شاندو ماگوزا در درام جنایی نتفلیکس فیلم ملکه سونو، شناخته شده است.
زتو دلومو هنرپیشه اهل آفریقای جنوبی است. او بیشتر برای نقش "مادی" در تلویزیونی آمریکایی سریال Black Sails شناخته شده است.

 

عملکرد فیلم Five Fingers for Marseilles 2017

فیلم پنج انگشت برای مارسی در تاریخ هفتم سپتامبر 2018 در آمریکا به نمایش در اومد و در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر 15 منتقد امتیاز 80 درصد تایید رو از آن خودش کرد. این فیلم همچنین در متاکریتیک نمره حاصل بررسی های عموما مطلوب 73 از صد رو بدست آورد. هرچند این فیلم با بودجه یک میلیون دلاری ساخته شد اما تنها تونست 136 هزار دلار در باکس آفیس جهانی بفروشه. فیلم Five Fingers for Marseilles 2017 نامزد دریافت 21 جایزه معتبر سینمایی شد که تونست 8 تای اون هارو از جمله جایزه بهترین فیلم، بهترین فیلمبرداری و بهترین طراحی صحنه رو در مراسم African Movie academy از آن خودش کرد. دانلود فیلم Five Fingers for Marseilles 2017 به همه طرفداران ژانر وسترن پیشنهاد میشه. کاربران سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره 6.1 دادن.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.