دانلود فیلم
Godard Mon Amour موحش

2423 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 5.7K
10
/
6.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Le Redoutable
دانلود فیلم Le Redoutable

خلاصه فیلم Le Redoubtable 2017

در سال 1967، در حین ساخت فیلم La Chinoise ، ژان لوک گدار، کارگردان سینما، عاشق بازیگر 19 ساله آن ویازمسکی می شود و با او ازدواج می کند. ژان لوک گدار، سازنده فیلم‌ های A bout de souffle، Le Mépris و فیلم Pierrot le fou که مورد تحسین منتقدان و روشنفکران قرار گرفته‌ اند، از سینمای انقلابی به تبدیل شدن به یک دادگاه انقلابی تغییر جهت می‌دهد. آیا او مشغول فیلمبرداری «La Chinoise» که بیشتر یک تراکت سیاسی به نفع مائوئیسم است تا یک فیلم واقعی نیست؟ ستاره زن او آن ویازمسکی، نوه فرانسوا موریاک نویسنده، شانزده سال از او کوچکتر است. آن و ژان لوک از سال 1966 با هم قرار گذاشتند و در همین سال با هم ازدواج کردند. او اصالت، هوش، شوخ طبعی و جسارت ژان لوک را تحسین می کند در حالی که ژان لوک عاشق طراوت و جوانی آن و تحسین شدن توسط او است. اما می 1968 ازدواج آنها را در معرض آزمایش قرار می دهد. گدار که بیش از پیش درگیر انقلاب می شود، در واقع کمتر و کمتر در اختیار همسر جوانش قرار می گیرد و این حسادت زن را بر می انگیزد. همچنین به نظر می رسد که نابغه ما در حال از دست دادن حس شوخ طبعی خود است...

 

عوامل ساخت فیلم Godard Mon Amour 2017

فیلم Redoubtable (با نام فرانسوی: Le Redoutable) یک فیلم در ژانر زندگینامه‌ ای، درام و کمدی ساخت کشور فرانسه است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به نویسندگی و کارگردانی میشل هازاناویسیوس است که درباره رابطه ژان لوک گدار فیلمساز با آن ویازمسکی در اواخر دهه ۱۹۶۰، در طی ساخت فیلم La Chinoise 1967 او نوشته شده است. این فیلم برای رقابت نخل طلای بخش اصلی رقابت در جشنواره فیلم کن 2017 انتخاب شد. در فیلم Redoubtable ۲۰۱۷ شاهد بازی لویی گارل در نقش ژان لوک گدار، استیسی مارتین در نقش آن ویازمسکی و برنیس بژو در نقش میشل روزیر هستیم.
لویی گارل هنرپیشه اهل فرانسه است. از فیلم‌ هایی که لویی گارل در آن نقش داشته‌ است، می‌ توان به فیلم Dreamers 2003، فیلم داستان همسرم 2021 و فیلم La Belle Personne اشاره کرد.

 

عملکرد فیلم Godard Mon Amour 2017

فیلم Godard Mon Amour در سیزدهم سپتامبر ۲۰۱۷ در سینما های فرانسه به روی پرده رفت. این فیلم در وب‌ سایت جمع‌ آوری نقد Rotten Tomatoes، بر اساس 89 بررسی تونست 54 درصد تایید و میانگین امتیاز ۵.۸ از ده رو بدست بیاره. منتقدین درمورد Godard Mon Amour نوشتند: «گودار مون آمور فصلی از زندگی ژان لوک گدار را بدون هوس تجسم می‌کند، اما فاقد الهام‌گیری اساسی از موضوع است.» برای دانلود فیلم Redoubtable 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید. در متاکریتیک، این فیلم دارای میانگین امتیاز 55 از صد امتیاز است. منتقدی درمورد Redoubtable 2017 نوشت، کسانی که ژان لوک گدار را تحسین نمی‌ کنند، احتمالا در وهله‌ ی اول برای تماشای این فیلم به خود زحمت نمی‌دهند، اما من مطمئن هستم که آن‌ ها به‌طور منطقی از کار نویسنده آن ویازمسکی و کارگردان میشل هازاناویسیوس در مورد گدار انجام داده‌ اند، راضی خواهند بود. فیلم La Chinoise که بر اساس خاطرات سال 2015 توسط همسر سابق گدار، آن ویازمسکی فقید (1947-2017) ساخته شده است. متأسفانه این بدان معناست که فیلم بر زمان مشترک آنها بین ازدواجشان در سال 1967 و جدایی آنها در سال 1970 متمرکز است، زمانی که هم استعداد های او به عنوان یک فیلمساز و هم اشتیاق او به سینما اخیراً کاهش یافته بود. دانلود فیلم La Chinoise 2017 علاوه بر طرفداران جان لوک به همه افراد میتونه پیشنهاد بشه. کاربران وب سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره خوب 6.6 از ده رو دادن.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.