دانلود فیلم
Gutland گوتلند

2143 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1.3K
10
/
6.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Gutland
دانلود فیلم Gutland

خلاصه فیلم Gutland 2017

اوایل یک صبح تابستانی، مرد جوانی با رازی که در یک کیسه پنهان شده بود، از جنگل بیرون آمد. در یک روستای نزدیک او از اطراف درخواست کار می کند، اما کشاورزان که تا حد زیادی به او مشکوک هستند، چندان آماده همکاری با او نیستند. تنها زمانی که لوسی، دختر سرکش شهردار، از او خوشش می‌ آید، نگرش روستاییان نسبت به او تغییر می‌ کند: به سرعت به او شغلی به عنوان کشاورز و کاروانی پیشنهاد می‌ شود تا در آن زندگی کند. معلوم می شود که او تنها کسی نیست که گذشته ای را پنهان می کند. چیزی شوم در زیر سطح بی آلایش این دنیای کوچک زیبا در کمین است که او را به آرامی به درون خود می کشاند...

 

عوامل ساخت فیلم Gutland 2017

فیلم گوتلند یک فیلم در ژانر درام محصول سال ۲۰۱۷ به کارگردانی گوویندا ون مایل است.
در این فیلم شاهد بازی بازیگرانی چون، فردریک لاو در نقش ینس فاوزر، ویکی کریپس در نقش لوسی لوشتر، مارکو لورنزینی در نقش ژوس گیرنس و پیت بوکوفسکی در نقش مارسل هستیم. 
گوویندا ون مائل یک کارگردان اهل سریلانکا و بلژیک است. گوویندا ون مائل به عنوان کارگردان و فیلمنامه نویس فیلم درام Gutland به عنوان ورودی لوگزامبورگ برای بهترین فیلم خارجی زبان در نود و یکمین جوایز اسکار انتخاب شد.
فردریک لائو یک هنرپیشه اهل آلمان است. وی از سال ۲۰۰۰ میلادی تا کنون مشغول فعالیت بوده‌ است. از فیلم‌هایی که فردریک لائو در آن نقش داشته است می‌توان به فیلم The Wave 2008، فیلم Victoria 2015 و فیلم Heart of Stone 2016 اشاره کرد.
ویکی کریپس هنرپیشه اهل لوکزامبورگ است. او که از سال ۲۰۰۸ میلادی تا کنون مشغول فعالیت بوده‌ است در فیلم هایی نظیر فیلم Phantom Thread 2017، فیلم Old 2021 و فیلم Colonia 2015 به ایفای نقش پرداخته.

 

عملکرد فیلم Gutland 2017

فیلم Gutland در هشتم سپتامبر 2017 در بخش کشف در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو 2017 به نمایش در آمد. در لوکزامبورگ، این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم شهر لوکزامبورگ 2018 به نمایش در آمد. فیلم Gutland به عنوان ورودی لوگزامبورگ برای بهترین فیلم خارجی زبان در نود و یکمین جوایز اسکار انتخاب شد، اما نامزد نشد. فیلم Gutland 2017 که بودجه ای بالغ بر 3 میلیون یورو برای آن در نظر گرفته شده بود، در سی و هفت روز در دسامبر 2016 فیلمبرداری شد. این فیلم تا حدی الهام گرفته از تجربه ون مایل از بزرگ شدن به عنوان پسر والدین مهاجر در یک روستای کوچک لوگزامبورگ بود. فیلم Gutland 2017 در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، بر اساس 8 نقد، ۸۸ درصد تایید گرفت و میانگین امتیاز شش از ده را از آن خودش کرد. برای دانلود فیلم Gutland 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید. گنجینه این فیلم این است که استعاره ای از همه چیزهایی است که انسان ها از نظر اصالت برای تبدیل شدن به بخشی از جامعه معامله می کنند، به ویژه جامعه ای که تاریخچه ای وحشیانه دارد. کاربران وب سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره ۶.۱ از ده دادن و اون رو فیلمی با ارزش دانلود و تماشا و صرف وقت دونستن. دانلود فیلم Gutland 2017 به طرفداران ژانر درام هیجان انگیز و معمایی پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.