دانلود فیلم
Hollow in the Land حفره ای در زمین

1776 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1.9K
10
/
5.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Hollow in the Land
دانلود فیلم Hollow in the Land

خلاصه فیلم Hollow in the land 2017

یک سال از زندانی شدن کیت میلر به خاطر قتل الی بالکف می گذرد. این یک شهر کوچک در بالای کوه با یک جامعه کم جمعیت است. تنش ها همچنان ادامه دارد و آلیسون، دختر کیث، در حالیکه مردم محلی به او درباره پدرش طعنه می زنند، باید دوباره برادرش براندون را از زندان محلی بیرون بیاورد. بعدا، براندون با دوست دخترش سوفی هینتون است که پدرش ارل هجوم می‌آورد و با هم درگیر می‌ شوند. پلیس بعدا با خبر مرگ سوفی و براندون به خانه او آمد. با زندانی شدن پدرشان به جرم قتل، براندون بلافاصله مظنون شماره یک در نظر گرفته می شود...

 

عوامل ساخت فیلم حفره ای در زمین 2017

فیلم Hollow in the Land یک فیلم هیجان انگیز محصول کشور کانادا است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی اسکوتر کورکل به نمایش در اومد. در حالی که کیت میلر به دلیل قتل الی بالکوف در پشت میله های زندان محبوس است، خانواده او تاوان آن را می پردازند. یک سال پس از جنایت کیث، جسدی در یک پارک تریلر در نزدیکی پیدا می شود. پسر کیت، براندون، ناپدید می شود و مظنون شماره یک می شود. خواهرش آلیسون تصمیم می‌گیرد تا قبل از اینکه پلیس به سراغ برادرش برود، نام او را پاک کند. ولی هرچه بیشتر نگاه می کند، افراد بیشتری مرده می شوند. در این فیلم شاهد بازی دیانا آگرون در نقش آلیسون میلر، شاون اشمور در نقش افسر داریل تاراسف، راشل لوفور در نقش شارلین هینترز، مایکل راجرز در نقش رئیس و برنت استیت در نقش لنی هستیم.
دیانا ایگران بازیگر، خواننده و رقصنده آمریکایی است. او در سریال Glee سال هاست بازی می‌کند همچنین نقش اصلی را در فیلم I Am number four 2011 بر عهده داشت. او همچنین در فیلم در برابر ساعت ۲۰۱۹ بازی کرده است.

 

عملکرد فیلم Hollow in the Land 2017

فیلم حفره ای در زمین در بیستم جون سال ۲۰۱۷ منتشر شد و پذیرای نقد های مختلفی شد. این فیلم در وب‌ سایت جمع‌ آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر ۱۵ منتقد امتیاز ۵۳ درصد تایید را بدست آورد. برای دانلود فیلم Hollow in the land 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید. فیلم Hollow in the Land یک فیلم کاملا سرگرم کننده است. این برای همه کسانی که عاشق تماشای فیلم های مستقل کوچک و کم هزینه هستند جذاب خواهد بود. همچنین اگر از فیلم هایی لذت می برید که دارای حسی تیره تر و مالیخولیایی هستند. داستان به بررسی احساسات عشق، گناه، شجاعت، فداکاری و انتقام می پردازد. اگر در شهر کوچکی زندگی می کنید که همه چیز را در مورد یکدیگر می دانند یا می خواهند بدانند، به نظر من می توانید یک داستان را حتی بهتر احساس کنید. اجراها خوب هستند، شخصیت‌ها احساس واقعی دارند، داستان جذاب است، سرعت یکنواخت است و برخی پیچش‌های خوب وجود دارد. با دانلود فیلم Hollow in the Land 2017 به این فیلم با وجود نقد هاش فرصت بدین. کاربران وب سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره ۵.۶ از ده رو دادن.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.