دانلود فیلم
Hot Summer Nights شب های داغ تابستان

3045 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 21K
10
/
6.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Hot Summer Nights
دانلود فیلم Hot Summer Nights

خلاصه فیلم Hot Summer Nights 2017

در سال 1991، دانیل، نوجوانی بی دست و پا، پس از مرگ پدرش توسط مادرش به خونه عمه اش فرستاده میشه تا تابستان را در کیپ کاد بگذراند. او ابتدا در مورد آن هیجان‌زده نیست، اما به زودی با هانتر استرابری، پسر بد شهر آشنا می شود. در حین کار در یک فروشگاه رفاه، هانتر با عجله از دنیل می خواهد که ماری جوانا را از پلیسی که داره نزدیک میشه مخفی کند. آنها بعدا در فروش مواد مخدر با مردی به نام دکس شریک تجاری شدند. او به دانیل و هانتر ماری جوانای مورد نیاز برای تسهیل تجارتشان را ارائه می کند، اما به آن ها در مورد عواقب کشنده خرید و فروش مواد، هشدار می دهد.

 

عوامل ساخت فیلم Hot Summer Nights

فیلم شب های داغ تابستان (به انگلیسی: Hot Summer Nights) یک فیلم در ژانر درام، جنایی و نئو نوآر محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به نویسندگی و کارگردانی الیجا باینوم است که اولین کارگردانی خود را با همین فیلم تجربه کرد. در این فیلم تیموتی شالامه در نقش دنیل «دنی» میدلتون، الکس رو در نقش شکارچی توت فرنگی، مایکا مونرو در نقش مک‌کایلا استروبری و توماس جین در نقش گروهبان فرانک کالهون ایفای نقش می کنند. داستان این فیلم در تابستان 1991 در کیپ کاد اتفاق می افتد و ماجرای اصلی آن دنیل میدلتون، پسر نوجوانی است که درگیر تجارت مواد مخدر می شود.
تیموتی شالامی بازیگر آمریکایی تابه حال نامزد دریافت یک جایزه اسکار، سه جایزه بفتا و دو جایزه گلدن گلوب شده. تیموتی شالامی در فیلم های تحسین شده ای چون فیلم Lady bird 2017 ، فیلم Beautiful boy 2018 ، فیلم فیلم زنان کوچک ۲۰۱۹ و فیلم Dune 2021 ایفای نقش کرده.

 

عملکرد فیلم شب های داغ تابستان 2017

این فیلم در سیزدهم مارس 2017 توسط South by Southwest منتشر شد. این فیلم در تاریخ بیست و هشتم ژوئن 2018 از طریق DirecTV Cinema اکران شد، قبل از اون اکران محدودی در سینما ها در 27 ژوئیه 2018 توسط A24 به دست آورد. فیلم شب های گرم تابستان در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes بر اساس 40 نقد، میانگین نمره ۵.۲ از ده و 43 درصد تایید بدست آورد. منتقدان درمورد فیلم Hot summer nights نوشتند: «شب های داغ تابستان برای دیدن روون و آسون است و به وضوح در میام برخی از فیلم های عالی قرار میگیره، اما نقاط قوت آن - از جمله بازیگران جوان کاریزماتیک - اغلب با داستان بی الهام اش غلبه می‌کند.» برای دانلود فیلم Hot summer Nights 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید. در متاکریتیک، این فیلم. دارای نمره 44 از 100، بر اساس نظر 18 منتقد است. منتقد IndieWire، دیوید ارلیش، فیلمنامه را «خالی» توصیف کرد. این فیلم در باکس آفیس جهانی چیزی بیشتر از ۲۴۶ هزار دلار به فروش رسید. مخاطبی نوشت «بر حسب تجربه هر چیزی که A24 منتشر کند همیشه خوب است! من واقعاً انگیزه اولیه شخصیت های اصلی را برای اینکه چرا اینکارا رو انجام می داد، چه می‌کرد، دختر به کنار، درک نکردم. انتخاب های تشنه او واقعاً برای من چندان منطقی نبود. با این حال، از جنبه فنی فیلم واقعا جریان فیلم و تدوین حرفه ای بود. همچنین، موسیقی متن شیرین است! فیلمبرداری، رنگ و بازیگری بسیار خوب بود. دانلود فیلم Hot Summer Nights 2017 و تماشای اون پیشنهاد ویژه ای برای طرفداران ژانر عاشقانه، درام و جنایی است. مخاطبان سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره ۶.۳ از ده دادن.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.