دانلود فیلم
I Remember You I remember you

1902 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 5.1K
10
/
6.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Ég man þig
دانلود فیلم Ég man þig

خلاصه فیلم I remember you 2017

فریر، یک پزشک در شهری در ایسلند، هنگامی که یک زن مسن را در یک کلیسای قدیمی در حالی که از سقف آویزان شده پیدا کردند، به پلیس محلی کمک می کند. او صلیب هایی در پشت او به صورت حک شده پیدا می کند که فرض می شود نتیجه آزار خانگی است، اما وقتی شوهر زن مرده اصرار دارد که هرگز او را لمس نکرده است، پلیس زن داگنی مرگ را به ناپدید شدن مرموز پسر جوانی به نام برنودوس مرتبط می داند که چندین دهه ناپدید شده است. قبل از اون داگنی عکسی از همکلاسی های برنودوس را به او نشان می دهد که هشت نفر از صورت هایشان با صلیب خراشیده شده بودند. او توضیح می دهد که همکلاسی ها به خاطر قلدری برنودوس، که صلیب هایی بر پشتش از پدر بسیار مذهبی و بد رفتارش حک شده بود (که او را به خاطر مرگ همسرش در هنگام زایمان سرزنش می کرد) معروف بودند. شش نفر از هشت نفر در تصادفات مرموز کشته شده اند و همگی با صلیب های حک شده در پشتشان پیدا شده اند. فریر، که هنوز از ناپدید شدن حل نشده پسرش، بنی، غرق است، در حالی که بنی با یکی از دوستانش مخفیانه بازی می کرد، شروع به دیدن توهم های برنودوس می کند...

 

عوامل ساخت فیلم Ég man þig 2017

فیلم من تو را به خاطر می آورم (به ایسلندی: Ég man þig) یک فیلم در ژانر اسرارآمیز و ترسناک ساخت کشور ایسلند است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به نویسندگی و کارگردانی اسکار ثور اکسلسون است. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام اثر یرسا سیگواردوتیر ساخته شده است. در فیلم I remember you 2017 شاهد بازی یوهانس هاوکور یوهانسون در نقش فریر، آگوستا اوا ارلنددوتیر در نقش لیف، الما استفانیا آگوستدوتیر در نقش سارا و ثور کریستیانسون در نقش گاریار هستیم.

 

عملکرد فیلم من تو را به خاطر می آورم 2017

در وب سایت جمع‌ آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر 7 منتقد، با میانگین نمره ۶.۲۵ از ده، 86 درصد تایید شده است. این وب سایت به اشتباه عنوان "Eg man big" را برای فیلم نوشته است. نوئل موری از لس آنجلس تایمز نوشت: "اگرچه عناصر ترسناک مطمئنا می توانستند وحشتناک تر باشند، فیلم من تو را به خاطر می آورم 2017 موفق به گرفتن حس قوی ای از مکان ها و شخصیت ها شده. فیلم I remember you 2017 هنوز هم برای طرفداران کتاب های مربوط به کارآگاه های بد اخلاق جذاب است، که با جدیت به دنبال عدالت در پس زمینه ای سرد هستند.» برای دانلود فیلم I remember you 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید. اندی وبستر از نیویورک تایمز، اظهار داشت: «اسکار ثور اکسلسون، کارگردان ایسلندی، به وضوح به کنوانسیون‌ های ترسناک مسلط است. اما او خویشتن داری ستودنی دارد، و آخرین فیلمش، «تو را به یاد می‌آورم»، حتی با ترکیب عناصر نوردیک نوآر، فراتر می‌رود.» مخاطبان سایت آی ام دی بی درمورد این فیلم نوشتند: یک فیلم بسیار بد خلق، که بین دو خط داستانی برش می خوره و این باعث میشه به فیلمی واقعا جالب تبدیل بشه. در حالی که عناصر خارق‌العاده ای در آن وجود دارد، من استدلال می‌کنم که این بیشتر یک تریلر است تا ترسناک مستقیم. اما تعداد زیادی "ترس پرش" دارد و ممکن است هر از گاهی احساس ترس کنید. فیلم I remember you 2017 بسیار خوب ساخته شده است. بازی عالی است، فیلمنامه باعث می شود حدس بزنید که چه چیزی در آینده رخ می دهد و پیچش های کافی وجود دارد که شما را روی لبه صندلی خود نگه می دارد، شاید حتی پس از پایان فیلم. قسمت حدس زدن همه چیز این است که باعث می شود اولین بار کار کند. من برای بار دوم آن را ندیده‌ام، اما مطمئنم چیزهایی وجود دارد که می‌توان کشف کرد و از آن لذت برد. دانلود فیلم I remember you 2017 به طرفداران فیلم هایی با ژانر درام، ترسناک و معمایی پیشنهاد می شود. کاربران وب سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره ۶.۱ از ده دادند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.