دانلود فیلم
Icarus ایکاروس

1716 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 52K
10
/
7.9
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Icarus
دانلود فیلم Icarus

خلاصه فیلم Icarus 2017

برایان فوگل زمانی که در حال بررسی دنیای پنهان دوپینگ غیرقانونی در ورزش است، با دانشمند روسی گریگوری رودچنکوف، مدیر آزمایشگاه ملی ضد دوپینگ روسیه ارتباط برقرار می کند. رودچنکوف برنامه ای برای فوگل ایجاد می کند تا دارو های افزایش دهنده عملکرد ممنوع را به‌گونه ای مصرف کند که از تشخیص آزمایش های دارو به دور باشد و به آزمایش فوگل کمک می‌کند تا ثابت کند روش فعلی آزمایش های دارو برای ورزشکاران نا کافی است. همانطور که فوگل به تمرینات خود ادامه می دهد، او و رودچنکوف با هم دوست می شوند و رودچنکوف در نهایت فاش می کند که روسیه یک برنامه دوپینگ المپیک تحت حمایت دولتی دارد که او نظارت می کند...

 

عوامل ساخت فیلم Icarus 2017

فیلم ایکاروس یک فیلم مستند آمریکایی محصول سال ۲۰۱۷ ساخته برایان فوگل است. این داستان کاوش فوگل در مورد گزینه دوپینگ برای برنده شدن در یک مسابقه دوچرخه سواری آماتور و وقوع یک رسوایی بزرگ بین المللی دوپینگ زمانی است که او از گریگوری رودچنکوف، رئیس آزمایشگاه ضد دوپینگ روسیه درخواست کمک می کند. این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم ساندنس در بیستم ژانویه 2017 به نمایش در آمد و جایزه U.S. جایزه ویژه هیئت داوران مستند (جایزه اورول).
برایان فوگل کارگردان فیلم، فیلم نامه نویس و تهیه کننده فیلم اهل ایالات متحده آمریکا است. فیلم او ایکاروس (۲۰۱۷) در نودمین دوره جوایز اسکار نامزد جایزه اسکار بهترین فیلم مستند شده است. از فیلم‌ ها یا برنامه‌ های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌ است می‌ توان به فیلم Race To Witch Mountain 2009 اشاره کرد.

 

عملکرد فیلم ایکاروس 2017

نتفلیکس حقوق توزیع را به دست آورد و ایکاروس را در چهارم آگوست 2017 به صورت جهانی منتشر کرد. در نودمین دوره جوایز اسکار، این فیلم برنده جایزه اسکار بهترین فیلم مستند بلند شد. در وب‌سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، فیلم Icarus 2017 بر اساس 47 نقد، با میانگین امتیاز ۷.۲ از ده ، دارای 94 درصد تاییدیه است. کاربران راتن تومیتوز درمورد این فیلم نوشتند: «ایکاروس برای علاقه‌مندان به ورزش حرفه ای چشم نواز است، با این حال باید حتی برای تماشاگران فیلم که ممکن است لزوماً به این موضوع جذب نشوند، جذابیت داشته باشد.» برای دانلود فیلم Icarus 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید. در متاکریتیک، فیلم بر اساس 16 منتقد، میانگین امتیاز 68 از 100 را دارد که نشان‌دهنده «بررسی‌های عموماً مطلوب» است. تریلر فیلم در جلسه فوریه 2018 کمیسیون هلسینکی ایالات متحده (همچنین به عنوان کمیسیون امنیت و همکاری در اروپا شناخته می شود) نمایش داده شد. در آن جلسه، وکیل جیم والدن در مورد کار رودچنکوف و همچنین نیاز به اجرای بهتر توسط آژانس جهانی ضد دوپینگ و کمیته بین المللی المپیک به منظور از بین بردن فساد و بازگرداندن یکپارچگی به جامعه بین المللی ورزشی صحبت کرد. در نودمین دوره جوایز اسکار، این فیلم برنده جایزه اسکار بهترین فیلم مستند بلند شد. دانلود فیلم Icarus 2017 به طرفداران هر ورزشی میشه پیشنهاد بشه. مخاطبان سایت آی ام دی بی به این مستند نمره 7.9 از ده رو دادن.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.