دانلود فیلم
Kaabil قادر

1978 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 0
10
/
N/A
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Kaabil
دانلود فیلم Kaabil

خلاصه فیلم Kaabil 2017

روهان بهاتناگار جوان مهربانی است که از بدو تولد نابینا بوده و به عنوان صداپیشه در برنامه های انیمیشن برای امرار معاش کار می کند. او از طریق دوستانش با سوپریا، زنی کارگر که او نیز نابینا است، اما به مستقل بودنش افتخار میکنه، آشنا می شود. آن دو عاشق هم می شوند و ازدواج می کنند. یک شب، در راه بازگشت به خانه پس از صرف غذا، آمیت شلار، یک مرد محلی و برادر کوچکتر ماهاورائو شلار، یک سیاستمدار معروف، صحبت آنها را قطع می کند. او و دوستش وسیم در حالت مستی با این زوج بدرفتاری می کنند و روهان را عصبانی می کنند. صبح روز بعد در حالی که روهان سر کار است، آمیت و وسیم مخفیانه وارد خانه می شوند و به سوپریا حمله می کنند. روهان وحشت زده بلافاصله با پلیس تماس می گیرد. افسر Chaubey به او توصیه می کند که همسرش را در 24 ساعت معاینه پزشکی کند تا تجاوز را ثابت کند. در حالی که روهان و سوپریا در راه درمانگاه هستند...

 

عوامل ساخت فیلم هندی قادر

فیلم Kaabil 2017 (ترجمه قادر) یک فیلم هندی در ژانر اکشن، مهیج و عاشقانه محصول سال  2017 است. فیلم Kaabil 2017 به کارگردانی سانجی گوپتا، نویسندگی ویجی کومار میشرا، تهیه شده توسط راکش روشن و تحت عنوان فیلم کرافت پروداکشنز ساخته شد. در این فیلم شاهد بازی هریتیک روشن، یامی گوتام، رونیت روی و روهیت روی هستیم. موسیقی توسط راجش روشن ساخته شده است. فیلمبرداری اصلی فیلم هندی Kaabil 2017 در سی مارس 2016 آغاز شد. این فیلم داستان یک صداپیشه نابینا را روایت می کند که وقتی همسرش با بی عدالتی روبرو می شود، سرخورده می شود. او هوشیار می شود و تصمیم می گیرد از کسانی که مسئول مرگ همسرش هستند انتقام بگیرد، در حالی که از دست پلیس با پوشش اینکه هیچ کس باور نمی کند یک مرد کور بتواند کسی را بکشد طفره می رود.

 

عملکرد فیلم Kaabil 2017

فیلم هندی Kaabil در بیست و پنجم ژانویه 2017 به نمایش در آمد. روشن برای بازی در شصت و سومین دوره جوایز فیلم فیر نامزدی جایزه بهترین بازیگر مرد را دریافت کرد. این فیلم با وجود عملکرد ضعیفی که پس از اکرانی که در چین در سال 2019 داشت، از نظر تجاری موفق بود. تاران آدارش از بالیوود هونگاما به این فیلم 4 ستاره از 5 ستاره داد و نوشت: "در مجموع، فیلم کابیل به روح و روانتون چنگ می زند، معده تون رو آزار می دهد و احتمالا برای مدت طولانی با شما خواهد ماند." مینا اییر از تایمز هند به این فیلم امتیاز 4/5 ستاره داد و اشاره کرد که به نظر می‌رسد فیلم از فیلم خشم کور 1989 و فیلم Brokern 2014 الهام گرفته شده است. ایر عملکرد روشن را به عنوان "بهترین" او در تمام دوران ستایش کرد و احساس کرد که شخصیت روهان به عنوان یک عاشق آسیب پذیر و به عنوان یک ماشین قاتل خطرناک است. فیلم Kaabil 2017 با بودجه ۳۵ کروری تولید شد و موفق به فروش بیشتر از ۲۰۸ کرور در باکس آفیس جهانی شد. برای دانلود فیلم Kaabil 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید. این فیلم هندی در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر ۱۲ منتقد امتیاز تایید ۵۸ درصد رو بدست آورد. کاربران این سایت امتیاز تایید ۷۴ درصدی به فیلم Kaabil دادند. طرفداران فیلم های احساسی با وایب غمگین و عاشقانه از تماشا و دانلود فیلم Kaabil 2017 پشیمان نخواهند شد. کاربران وب سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره خوب ۷.۱ از ده رو دادند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.