دانلود فیلم
Why We're Killing Gunther کشتن گانتر

2228 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 15055
10
/
4.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Killing Gunther
دانلود فیلم Killing Gunther

خلاصه فیلم کشتن گانتر 2017

بلیک که یک قاتل است، می خواهد بد نام ترین قاتل جهان، گانتر را بکشد. بلیک با استخدام یک گروه فیلمبرداری برای مستندسازی فرآیند برای اثبات ویدئو، تیمی را تشکیل می دهد: دوستش دانی، متخصص مواد منفجره. صنعا، دختر قاتل افسانه ای رحمت فیروزه؛ گیب، یک «متخصص» فناوری بی‌تجربه؛ و اشلی، مربی مسن بلیک، که دچار حمله قلبی شده است. بلیک قاتل های بیشتری را استخدام می کند: عزت، یک اسلام گرای افراطی سابق با بازوی رباتیک بسیار قوی. یونگ که فقط از سم استفاده می کند. دوقلوهای روان پریش میا و بارولد بلاکالاکوا؛ و مکس، شریک سابق بلیک. گروه در یک انبار جمع می شوند، اما قبل از اینکه مکس بتواند مکان گانتر را فاش کند، گانتر...

 

عوامل ساخت فیلم Killing Gunther 2017

فیام کشتن گانتر (به انگلیسی: فیلم Killing Gunther) یک فیلم در ژانر کمدی، اکشن ساختگی محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به نویسندگی و کارگردانی تاران کیلام است که اولین کارگردانی خود را آغاز کرد. آرنولد شوارتزنگر در نقش گونتر در کنار تاران کیلام در نقش بلیک، کوبی اسمالدرز و بابی مونیهان در نقش دانی بازی می کند. 
آرنولد شوراتزنگر بازیگر و بدنساز و سیاست مدار اتریشی آمریکایی است. او برای بازی در فیلم Stay hungry 1976 برنده جایزه گلدن گلوب شد. او همچنین با نقش ترمیناتور یا همان نابود گر در سری فیلم های Terminator به شهرت زیادی رسید. او در فیلم هرکول در نیویورک سال 1969 نقش هرکول رو بازی کرد. او آخرین همکاری خود با جیمز کمرون رو در فیلم دروغ های حقیقی 1994 داشت.

 

عملکرد فیلم Killing Gunther 2017

این فیلم در تاریخ بیست و دوم سپتامبر 2017 به صورت ویدیویی منتشر شد، قبل از اینکه در 20 اکتبر 2017 توسط Saban Films به صورت محدود اکران شود. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، فیلم Killing Gunther 2017 بر اساس نظر 24 منتقد، امتیاز تایید 46 درصد را گرفت و میانگین نمره پنج از ده را به دست آورد. منتقدان راتن تومیتوز درمورد این فیلم نوشتند: «علی‌رغم یک اجرا که توسط یک آرنولد شوارتزنگر برتر رهبری می‌شود، کشتن گانتر مانند طرحی است که بیش از حد طولانی شده است.» این فیلم در باکس آفیس جهانی کمتر از 198 هزار دلار به فروش رسید. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، فیلم Killing Gunther 2017 بر اساس نظر 24 منتقد، امتیاز تایید 46 درصد را گرفت و میانگین نمره پنج از ده را به دست آورد. منتقدان راتن تومیتوز درمورد این فیلم نوشتند: «علی‌رغم یک اجرا که توسط یک آرنولد شوارتزنگر برتر رهبری می‌شود، کشتن گانتر مانند طرحی است که بیش از حد طولانی شده است.» اگر می خواهید این را ببینید، با کم توقع شروع کنید و انتظار صحنه های زیاد با آرنولد را نداشته باشید. تمام صحنه های با او فقط خنده دار است و اگر از طرفداران آرنی باشید دانلود فیلم Killing Gunther 2017 و تماشاش براتون لذت بخش خواهد بود. این فیلم تلاشی نمیکند که خودش را جدی بگیرد. این یک کمدی زیبا، با اکشن و چهره های آشنا است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.