دانلود فیلم
Landline تلفن ثابت

2059 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 4750
10
/
6.4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Landline
دانلود فیلم Landline

خلاصه فیلم Landline 2017

در سال 1995، خانواده جیکوبز یک خانواده ایتالیایی یهودی تنگاتنگ است. پدر و مادر پت و آلن ازدواجی دارند که به نظر می رسد به دلیل بی علاقگی پت به شوهرش با مشکل رو به رو شده است. دختر بزرگتر دانا در یک رابطه طولانی مدت با نامزدش بن است که دچار مشکل شده است. فرزند کوچکتر علی هنوز در دبیرستان است و بیشتر علاقه مند به رفتن به راو و درخواست برای کالج است. علی که یک شب از یک هیاهو برمی‌گردد و سعی می کند تکالیفش را انجام دهد، پرونده‌ای را باز می‌کند که حاوی یادداشت‌های عاشقانه پدرش برای زنی مرموز به نام «سی» است...

 

عوامل ساخت فیلم Landline 2017

فیلم Landline یک فیلم در ژانر کمدی درام محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی گیلیان روبسپیر با فیلمنامه روبسپیر اثر الیزابت هولم بر اساس داستانی از روبسپیر، هلم و تام بین است. در این فیلم جنی اسلیت در نقش دانا جیکوبز دختر بزرگتر، ادی فالکو در نقش پت جیکوبز همسر آلن، ابی کوین در نقش علی جیکوبز و جان تورتورو در نقش آلن جاکوبز، به ایفای نقش می پردازند و داستان خواهرانی را در شهر نیویورک دهه 1990 دنبال می کنند که فکر می کنند پدرشان رابطه نامشروع دارد.
در 15 می سال 2016، گزارش شد که جنی اسلیت در فیلم ثابت بازی خواهد کرد و با کارگردان فیلم کودک آشکار، گیلیان روبسپیر و تهیه کننده الیزابت هولم، در کنار ادی فالکو، جان تورتورو، جی دوپلاس، و ابی کوین تازه وارد، دوباره متحد خواهد شد. فیلمبرداری اصلی فیلم Landline 2017 در 9 ژوئن 2016 در شهر نیویورک آغاز شد.
جنی اسلیت بازیگر و دوبلور معروف آمریکایی است.از فیلم های معروف او می‌توان به گویندگی در انیمیشن لوراکس، انیمیشن زوتوپیا و بازی در فیلم هایی چون فیلم This Means War 2011، فیلم آلوین و سنجاب ها ۳ و فیلم Gifted 2017 اشاره کرد.

 

عملکرد فیلم Landline 2017

فیلم Landline 2017 اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم ساندنس 2017 در 20 ژانویه 2017 داشت. اندکی بعد، استودیو آمازون حقوق پخش فیلم را به دست آورد. Magnolia Pictures این فیلم را توسط آمازون در 21 ژوئیه 2017 منتشر کرد. برای دانلود فیلم Landline 2017 به بالای صفحه‌ مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس 126 نقد، 75 درصد تایید دارد و میانگین نمره آن 6.5 از ده است. انحمن منتقدان این وب سایت در مورد فیلم Landline نوشتند: «بازیگران با استعداد Landline و کارگردانی خوب، به این درام جذاب چند نسلی کمک می‌کند تا بر خط داستانی تکراری غلبه کند.» در متاکریتیک، فیلم نمره میانگین 66 از 100، بر اساس 33 منتقد را بدست آورد که نشان‌دهنده «بررسی‌های عموماً مطلوب» است. دانلود فیلم Landline 2017 به طرفداران ژانر کمدی درام و خانوادگی پیشنهاد می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.