دانلود فیلم
Let There Be Light بگذار نور وجود داشته باشد

1988 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2985
10
/
4.4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Let There Be Light
دانلود فیلم Let There Be Light

خلاصه فیلم Let There Be Light 2017

دکتر سول هارکنز بیخدای صریح با یک رهبر مسیحی مناظره می کند. پس از اینکه هارکنز برنده مناظره در نظر گرفته شد، او در یک مهمانی برای کتابش شرکت می کند. او در حالی که سعی می کند دوست دخترش را در آن شب با او به خانه بیاورد، او امتناع می کند. هارکنز نا امید در مستی به خانه می رود. در راه خانه، روزنامه نگارش با او تماس می‌گیرد تا مهمانی های بیشتری ترتیب دهد تا در معرض دید او قرار بگیرد. از آنجایی که او پس از ترک مهمانی خود مست بود و در راه خانه به نوشیدن ادامه می‌دهد، از جاده منحرف می شود و به یک کارگاه ساختمانی تصادف می کند. ناگهان در محاصره یک تونل نورانی کارناوال مانند، او توهمات پسر جوانش دیوید را می بیند که چند سال قبل از سرطان درگذشت. پسرش با شور و شوق ادعا می کند که حالش خوب است و سول باید اجازه دهد عشق خدا او را پر کند و اعلام می کند "بگذار نور باشد!" همانطور که دکتر هارکنز از بیهوشی بیرون می آید. پس از 4 دقیقه مرگ بالینی، او از خواب بیدار می شود...

 

عوامل ساخت فیلم Let There Be Light 2017

فیلم Let There Be Light یک فیلم سینمایی درام مسیحی محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی و بازی کوین سوربو و نویسندگی دن گوردون و سام سوربو است. موسیقی فیلم Let There Be Light 2017 توسط مارک وانوکور ساخته شده است. خلاصه داستان درباره یک ملحد است که در یک تصادف رانندگی تجربه ای نزدیک به مرگ را پشت سر می گذارد و به مسیحیت گرویده است. شان هانیتی به عنوان تهیه کننده اجرایی در این فیلم ظاهر می شود. در فیلم Let There Be Light، کوین سوربو در نقش دکتر سول هارکنز، سم سوربو در نقش کیتی هارکنز، بریدن سوربو در نقش گاس هارکنز، شین سوربو در نقش کانر هارکمز و دانیل روباک در نقش نورم به ایفای نقش پرداخته اند. فیلم Let There Be Light در 27 اکتبر 2017 در ایالات متحده منتشر شد. این فیلم بیشتر در بیرمنگام، آلاباما و در شهر نیویورک فیلمبرداری شد.
کوین سوربو بازیگر آمریکایی تبار است که بیشتر به خاطر حضور در فیلم هایی چون فیلم Hercules: The Legendary Journeys و فیلم Andromeda و همینطور فیلم Kull the Conqueror مشهور است.

 

عملکرد فیلم Let There Be Light 2017

این فیلم در 27 اکتبر 2017 در ایالات متحده اکران شد. در آخر هفته افتتاحیه فیلم 1.9 میلیون دلار از 373 سینما به دست آورد و در رتبه یازدهم گیشه قرار گرفت. در نهایت فیلم Let There Be Light 2017 در باکس افیس جهانی 7.2 میلیون دلار به فروش رسید. برای دانلود فیلم Let There Be Light 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس 10 نقد، 30 درصد امتیاز تایید با میانگین نمره چهار از ده را به دست آورد. برخی از منتقدان صحت ادعای فیلم را زیر سوال می برند و مدعی هستند شخصیت های فیلم کاهگلی هستند. دن پیپنبرینگ، که برای نیویورکر می نویسد، این فیلم را به عنوان "داستانی بدبینانه و بیگانه هراسانه اخلاقی توصیف می کند. بالاتر از حد متوسط برای ژانر [فیلم مسیحی]». دانلود فیلم Let There Be Light 2017 به طرفداران ژانر درام مذهبی پیشنهاد میشه. داستان خوب، بازی خوب و تولید خوب. بله، این یک فیلم در مورد ایمان و غلبه است، اما بیشتر از آن ارزش دیدن دارد و بسیار لذت بخش است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.