دانلود فیلم
The Dark Tapes نوارهای تاریک

2251 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 3.1K
10
/
4.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Dark Tapes
دانلود فیلم The Dark Tapes

خلاصه فیلم نوار های تیره

فیلم نوار های تیره - The Dark Tapes محصول سال ۲۰۱۷ آمریکا درواقع کالکشن و گلچینی از چند فیلم کوتاه در ژانر وحشته.
در بخش اول فیلم مقدمه ای بنام Wrap Around رو داریم که در آن سام و ماری توی خونه بازی خودشون آثار خون پیدا میکنن و بخاطرش دوستشون رو سرزنش میکنن. بعد از اون فیلم نوار های تیره بخش دوم رو به تصویر میکشه که To catch a demon نام داره. فیلم برای گرفتن یک دیو که توسط وینسنت جی گواستینی کارگردانی شده که ماجرای تحقیقات یک دکتر درمورد کابوس هارو روایت میکنه. دکتر مارتین کالاهان برای اثبات اینکه آدم ها در خواب با موجودات ماورایی میتونن ارتباط برقرار کنن آزمایشی ترتیب میده و میخواد از اون موجودات فیلمبرداری کنه. بهرحال اون موجودات ماجرای ترسناکی رو در ادامه رقم میزنن.
داستان بعدی مربوط به فیلم شکارچی و قربانی - The hunters & The Hunted ئه که در آن دیوید و کارن به خانه ای اسباب کشی میکنن و بعد از مدتی متوجه اتفاقات عجیب و غیرقابل توضیح مانند جابجایی اشیا میشن.‌ پس از مدتی این دو بطور جدی مورد حمله نیروی ماورایی قرار میگیرن.
داستان کوتاه بعدی فیلم Cam girl نام داره که در اون همه چیز از چت ویدیویی شروع میشه. چی میشه اگه از شخص مقابلت تو چت ویدیویی بخوای دستش رو قطع کنه و اون این کار رو بلافاصله انجام بده؟
در نهایت فیلم کوتاه انتقام آماندا رو میبینیم که در آن آماندا درمورد ماجرای چهار ماه ربوده شدنش رو تعریف میکنه و میخواد از دزد ها انتقام بگیره.

 

عوامل ساخت فیلم نوار های تیره

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی مایکل مک کوون به اجرا در اومده. کارگردانی کم کار که به غیر از فیلم نوار های تاریک فیلم The Perfect man رو در سال ۲۰۰۵ کارگردانی کرده.
فیلم نوار های تاریک ابتدا در جشنواره فیلم ققنوس ۲۰۱۶ به نمایش در اومد و در نهایت در سال ۲۰۱۷ به روی پرده سینما های ایالات متحده رفت.

 

عملکرد فیلم نوار های تاریک

فیلم The dark tapes عمدتا نقد های مثبتی از سمت منتقدین دریافت کرد. درحال حاضر با ده نقد در وبسایت راتن تومیتوز تونسته امتیاز ۹۰ درصد رو بدست بیاره. هرچند کاربران وبسایت IMDB به این فیلم نمره ۴.۶ دادن.
فیلم نوار های تاریک ترکیبی از عناصر مختلفی مثل اجنه، ارواح، موجودات علمی تخیلی و افسانه هاییه که همیشه در ژانر وحشت شاهدشون ایم. اگه احساس میکنید چیزی نمیتونه شمارو بترسونه با دانلود فیلم The Dark Tapes یه بار دیگه خودتون رو امتحان کنین.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.