دانلود فیلم
1922

2821 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 66K
10
/
6.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم 1922
دانلود فیلم 1922

خلاصه فیلم 1922

در سال 1992، ویلفرد جیمز یک کشاورز است که در شهر همینفورد، نبراسکا به همراه همسرش آرلت و پسر چهارده ساله اش هنری زندگی می کند. ویلف به شدت با برنامه های آرلت برای فروش مزرعه و نقل مکان به اوماها مخالف است. به طوری که تصمیم میگیرد هنری رو برای به قتل رسوندن آرلت متقاعد کند. رابطه هنری با دوست دخترش شانون هم بخاطر مخالفت مادرش در خطره. هنری با اکراه به پدرش کمک می کند تا آرلت رو به قتل برسونه!
کم کم بیننده در این فیلم با ماجرای قتل و ادامه اون و درگیری با افراد دیگه همراه میشه...

 

معرفی عوامل ساخت فیلم ۱۹۲۲

فیلم 1922 یک فیلم درام ترسناک آمریکایی است. این فیلم در سال 2017 براساس رمانی به همین نام از نویسنده استیون کینگ در سال 2010 ساخته شده است . فیلم هزار و نهصد و بیست و دو به نویسندگی و کارگردانی هیلدیچ ساخته شده است. در 1922 شاهد هنرنمایی بازیگرانی از جمله توماس جین، نیل مک دوناف و مولی پارکر هستیم. این فیلم در نتفلیکس منتشر شد.
زک هیلدیچ کارگردان استرالیایی است که برای فیلم These Final hours 2013 شناخته شده. او همچنین فیلم Transmission 2012 کارگردانی و نوشته است.
توماس جین در نقش ویلفرد جیمز در فیلم ۱۹۲۲ بسی خوش درخشید و تحسین زیادی از طرف منتقدان شد. او بازیگر آمریکایی است که از سال 1987 فعالیت حرفه ای خودش رو شروع کرده و کارنامه هنری پرباری داره. برای مثال او در فیلم کشتی ایندیانا 2016، سریال Hung 2009 از شبکه HBO که بار ها بخاطر نقش آفرینیش در این سریال کاندید جوایز متفاوتی شد و فیلم Slayers 2022 بازی کرده. توماس جین در فیلم The last Son 2021 که فیلمی به کارگردانی تیم ساتون است بازی کرده.

 

عملکرد فیلم ۱۹۲۲ نتفلیکس

فیلم 1922 نقد های مثبتی دریافت کرد. وبسایت جمع آوری انتقادات راتن تومیتوز براساس 44 نقد امتیاز 91 درصد رو به این فیلم داد. به نقل از منتقدان "به لطف داستان سرایی صبورانه کارگردان زک هیلدیچ و بازی قوی توماس جین، فیلم 1922، در میان اقتباس های رضایت بخش استفن کینگ قرار گرفته." برای دانلود فیلم ۱۹۲۲ و تماشای اون علاقه به ژانر های درام ترسناک رو می طلبه.
این فیلم ۴ نامزدی و ۱ جایزه در مراسم های معتبر سینمایی به دست آورد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.