دانلود فیلم
2:22

5761 تعداد بازدید
User 2
10
/
5
AnimeList Rating
User 24K
10
/
5.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم 2:22
دانلود فیلم 2:22

خلاصه فیلم 2:22

دیلن برانسون به عنوان یک کنترل کننده ترافیک هوایی در فرودگاه جان اف کندی کار می کند. او توانایی تجسم صورت های فلکی و الگو ها رو داره. با وجود داشتن گواهینامه خلبانی، ولی ترس از پرواز دارد. او همواره یه خواب مکرر از تیر اندازی ساعت 2:22 دقیقه بعد از ظهر در ترمینال گرند سنترال می بینه. درحالی که دیلن سر کارشه در ساعت ۲:۲۲ دقیقه ظهر شروع به توهم زدن می کنه ولی می تواند به موقع از این حالت هپروت بیرون بیاد و از برخورد دو هواپیما جلوگیری کند. بخاطر تاخیر در عملکردش از کارش تعلیق میشه. دیلن کم کم به فکر این میوفته که چرا هر روز در این ساعت این اتفاق براش میوفته. او در ساعت ۱۴:۲۱ دقیقه به گرند سنترال میرسه و همیشه یک نوع افراد رو در اون ایستگاه میبینه. راس ۲:۲۲ شیشه های ایستگاه بخاطر نقص فنی می شکنند...

 

معرفی عوامل ساخت فیلم 02:22 2017

فیلم 2:22 یک فیلم علمی-تخیلی هیجان انگیز محصول مشترک استرالیا و آمریکا در سال ۲۰۱۷  است. این فیلم به کارگردانی پل کوری و نویسندگی مشترک ناتان پارکر و تاد استاین است. در فیلم ۲:۲۲ شاهد هنرنمایی بازیگرانی از جمله میشل هویسمن، ترزا پالمر و سم رید هستیم. خلاصه داستان در دیلن برانسونی که کنترل کننده ترافیک هوایی است و ماجرایش با ساعت 2:22 و مشکلاتی که براش پیش میاد خلاصه میشه. همچنین او با سارا که انگار سرنوشتش با ساعت 2:22 گره خورده است ملاقات می کند. 
پل کوری برای تهیه کنندگی فیلم Hacksaw Bridge 2016 یا همان فیلم سه تیغ جهنمی که فیلم جنگی تحسین شده ای است شناخته شد. او همچنین به تازگی تهیه کنندگی فیلم The king's daughter 2022 برعهده داشته. فیلم One perfect Day 2004 اولین تجربه او در کارگردانی، تهیه کنندگی و نویسندگی بود.
میشل هویسمن یا میخیل هایسمان هنرپیشه هلندی ای است که بواسطه بازی در سریال بازی تاج و تخت از شبکه HBO شناخته شد. او همچنین در فیلم ویکتوریای جوان 2009 و فیلم World war Z 2013 هنرنمایی کرده است.

 

عملکرد فیلم ساعت ۲:۲۲

این فیلم آن چنان نقد های مثبتی دریافت نکرده. در وبسایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز، این فیلم براساس 9 نقد نمره 22 درصد رو گرفته. فیلم ساعت دو و بیست و دو دقیقه برای مثبت 13 سال مناسب است. برای طرفداران ژانر های درام، فانتزی، هیجان انگیز و علمی تخیلی شاید دانلود فیلم 2:22 و تماشای اون مناسب باشه ولی اگر شما بیننده سخت گیری هستید و فیلم هایی با نمره کمتر از 6 imdb رو نگاه نمی کنید شاید دانلود فیلم 2:22 و تماشای اون کار درستی نباشه. این فیلم در نهایت توانست در باکس آفیس نزدیک به چهار میلیون دلار بفروشد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-04-25 17:55:34
    به نام خدا اونقدر مزخرف و غیرمنطقی و بد بود که نمیدونم چی بگم:)
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.