دانلود فیلم
6 Below: Miracle on the Mountain

2357 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 7.8K
10
/
5.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم 6 Below: Miracle on the Mountain
دانلود فیلم 6 Below: Miracle on the Mountain

خلاصه فیلم معجزه در کوهستان 2017

در فوریه 2004 به هنگام وقوع یک طوفان برفی، بازیکن حرفه ای سابق هاکی، اریک لمارک را در بالای کوه های سیرا نوادا قرار می دهد او مجبور می شود تا قدرت ایمان رو دوباره در خود پیدا کند تا بتونه به وسیله اون زنده بمونه. 
یک اسنوبرد جویای آدرنالین در طوفان عظیم زمستونی در پشت سرزمین High Sierras گم می شود، جایی که او تا مرز های استقامت جسم انسان کشیده می شود. او حالا باید با شیاطین درونی خود و شخصی اش کنار بیاد و برای بقا بجنگد.

 

معرفی عوامل ساخت فیلم 6 below: Miracle on the mountain 
فیلم معجزه در کوه، یک فیلم درام بقای آمریکایی است که در سال 2017 منتشر شد. این فیلم با کارگردانی اسکات واو و نویسندگی مدیسون ترنر بر اساس کتاب غیر داستانی Crystal Clear اثر اریک لمارک و داوین سی ساخته شد. در فیلم معجزه در کوهستان 2017 شاهد هنرنمایی جاش هارتنت، میرا سوروینو، سارا دومونت و جیسون کوتل هستیم. فیلم 6 below: Miracle on the mountain داستان واقعی بازیکن حرفه ای هاکی اریک لمارک رو به تصویر می کشه. او که در طوفانی سهمگین گیر افتاده باید از قدرت هوش و اراده خودش برای زنده موندن استفاده کنه.
اسکات وا، کارگردان، تهیه کننده و بدلکار سابق آمریکایی است.او بیشتر بخاطر کارگردانی فیلم قانون شجاعت یا همون فیلم Act Of Valor 2012 شناخته شد. او همچنین فیلم جنون سرعت 2014 رو نیز کارگردانی کرده است. 
جاش هارتنت در نقش اریک لیمارک بازیگر و تهیه کننده آمریکایی است. او در سال 2001 با بازی در فیلم Black hawk Down به شهرت رسید. او در سریال داستان عامه پسند نیز هنرنمایی کرده است.

 

عملکرد فیلم 6 Below

این فیلم در 13 اکتبر 2017 به روی پرده های سینمای آمریکا رفت. در وبسایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز، فیلم معجزه در کوهستان براساس 18 نقد، به میانگین امتیاز 22 درصد دست پیدا کرد. در وبسایت متاکریتیک این فیلم 40 درصد میانگین امتیاز گرفت که نشون دهنده رضایت متوسط و ارزش متوسط دانلود فیلم 6 Below: Miracle on the mountain  و تماشای اونه.
فیلم در باکس آفیس 641 هزار دلار فروش داشته.این فیلم مناسب افراد بالای سیزده ساله و یک ساعت سی و هشت دقیقه به طول می انجامد. دانلود فیلم  6 Below: Miracle on the mountain و تماشای اون مناسب یک شب نیازمند کمی هیجان و آدرنالین عه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.