دانلود فیلم
68 Kill

2382 تعداد بازدید
User 1
10
/
10
AnimeList Rating
User 6.1K
10
/
6.0
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم 68 Kill
دانلود فیلم 68 Kill

خلاصه فیلم شصت و هشت کشتن

چیپ یک کارگر خجالتیه که در فاضلاب کار می کنه. دوست دختر او لیزا که از زندگی به عنوان یک فاحشه ناراضیه و بار ها با چیپ بد رفتاری میکنه، اما متقاعد شده که چیپ عاشقشه.
یک روز صاحب خانه و مشتری ثابت لیزا، کن مکنزی، یک گاو صندوق حاوی 68 هزار دلار رو به لیزا نشون میده. لیزا، چیپ رو راضی می کنه تا با همدیگه اون 68 هزار دلار رو بدزدن و زندگی افتضاحشون رو رو به راه کنن. اون دو نفر برنامه می ریزن و مسلح و نقاب زده وارد خونه مکنزی ها میشن.
دلهره و اضطراب چیپ از زمانی بیشتر میشه که لیزا مکنزی هایی که اون دو رو دیده بودن، میکشه. در جریان سرقت زن جوانی به نام ویولت چیپ رو با اجساد مکنزی ها می بیند و فرار می کند. لیزا کم کم اون روی خودش و نقشه های ترسناکش رو برای چیپ رو می کنه و ماجرای پیچیده ای رخ میده...

 

معرفی عوامل ساخت فیلم 68 kill

فیلم 68 کشتن یک فیلم ترسناک و کمدی سیاه محصول سال 2017 آمریکاست. 68 kill به کارگردانی و نویسندگی ترنت هاگا ساخته شده و در آن بازیگرانی از جمله متیو گری گابلر، آنا لین مک کورد، آلیشا بو، شیلا وند، سم ایدسون و مایکل بیزلی نقش آفرینی کردند. 
فیلم 68 کشتن براساس رمانی به همین نام نوشته برایان اسمیت ساخته شده است. این فیلم در چهارم آگوست سال 2017 منتشر شد.
ترنت هاگا بازیگر، فیلمنامه نویس، تهیه کننده و کارگردان آمریکایی است. او بیشتر بخاطر آثار ترسناک مستقلش مثل فیلم DeadGirl 2008 و فیلم Cheap trills 2013 شناخته شده است.
متیو گری گابلر که نقش چیپ رو در 68 kill ایفا کرده، سری فیلم آلوین و سنجاب ها و فیلم اخراج 2012 اشاره کرد.
آنالین مک کرد در نقش لیزا از سال 2002 فعالیت حرفه ای خودش رو آغاز کرد. او در فیلم اخراج 2012 با متیو همکار بوده. او همچنین در فیلم اسلحه 2010 و فیلم انتقام یک سرباز 2020 نیز ایفای نقش کرده.
آلیشا بو بازیگر نروژی آمریکایی ئه که در فیلم ۶۸ کشتن نقش ویولت رو بازی کرد. هممون اون رو بخاطر بازی در سریال سیزده دلیل برای اینکه و یا همان سریال 13 reasons Why می شناسیم.

 

عملکرد فیلم 68 kill

این فیلم بعد از انتشار نقد های مثبتی دریافت کرد. همچنین سه جایزه در مراسم های نسبتا شناخته شده و یک نامزدی در بخش بهترین فیلم مراسم Molins نیز بدست آورد.
فیلم شصت و هشت کشتن دارای محدودیت سنی R ئه. این فیلم توسط کاربران آی ام دی بی نمره 6 از 10 گرفته نسبتا دانلود فیلم 68 kill رو رضایت بخش میکنه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.