دانلود فیلم
7 Witches

1665 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 705
10
/
3.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم 7 Witches
دانلود فیلم 7 Witches

خلاصه فیلم هفت جادوگر 2017

قتل عام، مرگ و ناامیدی در انتظار باقی اعضای خانواده ای تحت آزار و اذیته. این خانواده برای عروسی دخترشون در آستانه یک نفرین شیطانی صد ساله جمع می شوند.
کیت به همراه نامزد سابقش کودی برای عروسی خواهر همجنسگراش اگی، با رز به خانه پدر و مادر جدا شده اش می رود. کیت و کودی طوری بازی می کنند و ژست می گیرند که انگار نامزد کرده اند و بعد از مهمانی ناهار با خانواده اش به مکانی دور افتاده می روند که خانواده رز در آنجا زندگی می کنند. آنها با خانواده عحیب و غریب رز که سر تا پا مشکی می پوشند، شام می خورند و برای مراسم پاگان به ساحل می روند. با این حال کیت و عمه اش پائولا پشت سر بقیه می مونن چرا که پائولو حال خوبی ندارد. به زودی اون ها راز وحشتناک خانواده تاریک رو کشف می کنند...

 

عوامل ساخت فیلم 7 Witches

فیلم هفت جادوگر محصول سال 2017 در ژانر ترسناک و هیجان انگیز ساخته شده. کارگردانی فیلم بر عهده بردی هال و نویسندگی آن نیز همکاری مشترک بردی هال و اد دورتی است.
در این فیلم بازیگرانی نظیر پرسفون آپوستلو، دانیکا گلومبک و مگان هنسلی نقش آفرینی کردند.
بردی هال کارگردان، نویسنده و تدوینگر است. او بخاطر فیلم Scrapper 2013 نامزد جایزه بهترین کارگردان در مراسم Golden space needle شد. او همچنین فیلم Burn it all 2021 رو ساخت که آن چنان به اندازه Scrapper موفق آمیز نبود.
بازیگر پرسفون آپوستلو با بازی در فیلم موفق Just be بیشتر شناخته شد. او همچنین در فیلم The Last ship 2014 نیز بازی کرده. 
دنیکا گلومبک بازیگر جوان برای بازی در فیلم Wade in the Water 2019 شناخته شد. او همچنین در فیلم کوتاه Letter of fortune  نیز بازی کرده.

 

عملکرد فیلم 7 Witches

فیلم seven Witches در تاریخ چهاردهم آپریل 2017 به روی پرده های سینما رفت. این فیلم یک ساعت و 12 دقیقه به طول انجامید و در دسته بندی ژانر معمایی، ترسناک و هیجان انگیز قرار می گیره. فیلم در نهایت در باکس آفیس 31 هزار دلار فروش داشت.
این فیلم نقد مثبت و مخاطب زیادی بدست نیاورد. فیلم هفت جادوگر از منتقدان وبسایت راتن تومیتوز بررسی ای دریافت نکرده ولی کاربران این وبسایت بهش امتیاز 15 درصد دادن‌. فیلم 7witches نمره 3.7 رو از کاربران وبسایت آی ام دی بی دریافت کرد. دانلود فیلم 7 Witches سال 2017 رو به بینندگان سخت گیر توصیه نمیشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.