دانلود فیلم
All the Money in the World

2845 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 87K
10
/
6.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم All the Money in the World
دانلود فیلم All the Money in the World

خلاصه فیلم All the money in the world

در سال 1973، جان پل گتی سوم، شونزده ساله، نوه غول صنعت نفت جی پل گتی، که در اون زمان ثروتمند ترین شهروند خصوصی جهان بود، در رم توسط گروه جنایتکار «ندرانگتا» یک گروه جنایی سازمان یافته مافیایی ربوده شد. این گروه درخواست مبلغ هفده میلیون دلار می کنند تا نوه شونزده ساله رو به خانواده پس بدهند. این داستان بر اساس واقعیت است. در این فیلم ما شاهد تلاش‌های سخت مادر مطلقه و مستاصل جان یعنی گیل هریس (میشل ویلیامز) هستیم که تمام سعی خود رو برای این که پدربزرگ میلیاردر جان یعنی رو راضی کند تا مبلغی را که آدم‌ ربایان برای آزادی جان تعیین کرده‌اند پرداخت کند. زمانی که پل گتی از پرداخت این مبلغ طفره می‌رود، مادر مجبور می‌شود که دست به هر کاری بزند تا بتواند فرزند خود را آزاد کند...

 

عوامل ساخت فیلم‌ All the money in the world 2017

فیلم همه پول های دنیا یک فیلم جنایی و هیجان انگیز است. این فیلم محصول سال ۲۰۱۷ انگلیس و آمریکا است. این فیلم به کارگردانی ریدلی اسکات و نویسندگی دیوید اسکارپا ساخته شد. این فیلم بر اساس کتاب جان پیرسون در سال ۱۹۹۵ به نام "به طرز دردناکی ثروتمند" وقایع مربوط به ربودن جان پل گتی سوم و امتناع پدر برزگش میلیاردر نفت برای همکاری با اخاذی آدم ربایان ساخته شده. در فیلم همه پول های دنیا ۲۰۱۷ میشل ویلیامز نقش مادر گتی، کریستوفر پلامر در نقش گتی و مارک والبرگ نقش مشاور خانواده گتی رو بازی می کند. 
فیلمبرداری اصلی فیلم All the money in the world در مارس ۲۰۱۷ آغاز شد و در آگوست ۲۰۱۷ تکمیل شد. جالبه بدونین کوین اسپیسی در ابتدا برای بازی در نقش گتی انتخاب شده بود اما دو ماه قبل از اولین نمایش فیلم اتهامات سو رفتار جنسی علیه او مطرح شد. این فیلم یک ماه قبل از انتشار دوباره فیلمبرداری شد. همین اتهام باعث شد والبرگ مجبور به پرداخت یک و نیم میلیون دلار اضافه برای فیلمبرداری مجدد بشه.
ریدلی اسکات کارگردان و تهیه کننده انگلیسی است. او در کارنامه هنری خود فیلم های ترسناکی مانند فیلم بیگانه ۱۹۷۹، فیلم پاد آرمان شهری Blade Runner 1982، درام تاریخی با فیلم گلادیاتور 2000 و جنگی با فیلم Black Hawk Down 2001 و علمی تخیلی فیلم مریخی 2015 رو برعهده داشته. او چهل بار در اسکار نامزد و نه بار برنده این جایزه شده. ریدلی اسکات 23 بار در گلدن گلوب نامزد و پنج بار برنده شده. بیشتر این نامزدی ها و جوایز برای فیلم گلادیاتور 2000 بود. 
کریستوفر پلامر بازیگر کانادایی که در سال 2021 در سن نود و یک سالگی فوت کرد بیشتر برای بازی در نقش کاپیتان جورج فون تراپ در فیلم اشک ها و لبخند ها 1965 می شناسند. او در طول سال های فعالیت حرفه ای خودش برنده جوایز اسکار، گلدن گلوب و بفتا شد.

 

عملکرد فیلم همه پول های جهان ۲۰۱۷

فیلم All the money in the world در تئاتر ساموئل گلدوین در بورلی هیلز در هجدهم دسامبر 2017 به نمایش در اومد و پس از آن در ایالات متحده توسط TriStar Pictures در بیست و پنجم دسامبر 2017 اکران شد. نقدهای مثبت همراه با تمجید از اجراها دریافت کرد و فروش بالایی داشت. 57 میلیون دلار در مقابل بودجه 50 میلیون دلاری. پلامر در نقش گتی مورد تحسین خاصی قرار گرفت و نامزدی اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد رو برای او به ارمغان آورد.
در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز براساس ۲۵۹ نقد این فیلم ۷۹ درصد تایید شد. کاربران این وب سایت درمورد فیلم همه پول های دنیا تصویری جذاب از یک داستان واقعی را ارائه می دهد که با اجرای قدرتمند کریستوفر پلامر به طور قانع کننده ای زنده شده است. 
تاد مک‌ کارتی منتقد هالیوود ریپورتر فیلم All the money in the world 2017 رو یک تریلر فوق العاده ماهرانه و با جزئیات در باره ربودن و باج گیری در ایتالیای سال ۱۹۷۳ نامید.  بسیاری از منتقدان توانایی کارگردان رو برای بازسازی فیلم بعد از درگیری کوین اسپیسی و ساخت همچین فیلمی تحسین کردند. این فیلم در وب سایت آی ام دی بی نمره ۶.۸ رو گرفت.  دانلود فیلم All the money in the world و تماشای اون مناسب طرفداران ژانر بیوگرافی، درام و جنایی است. این فیلم دو ساعت پ دوازده دقیقه به طول می انجامد و رده سنی R رو داراست.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.