دانلود فیلم
Annabelle: Creation

3079 تعداد بازدید
User 4
10
/
6.75
AnimeList Rating
User 139K
10
/
6.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Annabelle: Creation
دانلود فیلم Annabelle: Creation

خلاصه فیلم Annabelle creation 2017

عروسک‌سازی به نام ساموئل مولینز و همسرش استر برای از دست دادن دختر هفت ساله‌شان آنابل ملقب به "بی" عزادار هستند که بخاطر تصادف با ماشین می میرد.
دوازده سال بعد، خانواده مولینز به خانه خودشان می روند تا برای خواهر شارلوت و شش دختری که پس از بسته شدن یتیم خانه خود بی خانمان شده بودند، سرپناهی فراهم کنند. جنیس، یتیم جوان معلول فلج اطفال، علیرغم اینکه به او هشدار داده شده بود از اتاق خواب قفل شده بی خودداری کند، یادداشتی را پیدا می کند که می گوید "مرا پیدا کن" و یواشکی وارد اتاق می شود که به طور مرموزی قفل آن باز شده است. او یک کلید برای کمد بی پیدا می کند و اون رو باز می کند، جایی که یک عروسک چینی وهم انگیز را می بیند. این ناخواسته یک شیطان قدرتمند را آزاد می کند که ماجرای ترسناک فیلم رو رقم می زند.
یک شب، دیو در حالی که شکل بی به خود می گیرد، جلوی جانیس ظاهر می شود و می گوید که روح او را می خواهد. اگر چه او سعی می کند با استفاده از بالابر از پله فرار کند، شیطان بالا بر را با خشونت به طبقه همکف پرتاب می کند و او را به شدت مجروح می کند و روی صندلی چرخدار می نشاند. بهترین دوست جانیس، لیندا بعد از اون وارد این ماجرای ترسناک می شود...

 

عوامل ساخت فیلم آفرینش آنابل

فیلم Annabelle: Creation یک فیلم ترسناک فراطبیعی محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی دیوید اف سندبرگ، نویسندگی گری دابرمن و تهیه کنندگی پیتر سافران و جیمز وان ساخته شده است. این پیش درآمدی بر فیلم آنابل در سال 2014 و همچنین چهارمین قسمت از فرنچایز The Conjuring Universe است. در این فیلم شاهد نقش آفرینی استفانی سیگمن، تالیتا بیتمن، آنتونی لاپاگلیا، و میراندا اتو هستیم که ماجرای شروع داستان عروسک آنابل تسخیر شده را به تصویر می کشند.
در اکتبر 2015، تایید شد که دنباله آنابل در حال ساخت است. بعدها مشخص شد که این فیلم یک پیش درآمد خواهد بود تا دنباله. دیوید اف سندبرگ کارگردان Lights Out جایگزین جان آر. لئونتی به عنوان کارگردان شد و دابرمن برای نوشتن فیلمنامه و سافران و وان برای تهیه کنندگی برگشتند. فیلمبرداری اصلی در 27 ژوئن 2016 در لس آنجلس، کالیفرنیا آغاز شد و در 15 آگوست 2016 به پایان رسید.‌ فیلم Annabelle: Creation در 19 ژوئن 2017 در جشنواره فیلم لس آنجلس به نمایش درآمد و در 11 آگوست 2017 در ایالات متحده اکران شد. فیلم آنابل خلقت بیش از 306 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخت و به طور کلی نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد که آن را به عنوان یک موفقیت یاد کردند.
دیوید اف. سندبرگ فیلم ساز سوئدی که بخاطر کارگردانی فیلم های ترسناکی چون فیلم Lights Out و آنابل: آفرینش شناخته شد. او همچنین فیلم شزم که فیلمی ابرقهرمانی هست رو هم کارگردانی کرده.

 

عملکرد فیلم Annabelle creation 2017

فیلم آفرینش آنابل ۲۰۱۷ تونست به فروش ۳۰۶.۵ میلیون دلاری در باکس آفیس جهانی برسه و این موفقیتی عظیم برای فیلمیه که بودجه ساختش تنها پونزده میلیون دلار بود. بعد از انتشار آنابل، فروش فرنچایزش یعنی کانجورینگ مرز یک میلیارد دلار رو رد کرد و اون رو در رتبه سوم پر فروش ترین فیلم ترسناک بعد از فرنچایز Alien یا همان فیلم بیگانه و سریال رزیدنت اویل تبدیل کرد. فیلم Annabelle: Creation با در نظر گرفتن تمام هزینه ها و درآمد هاش سود خالص حداقل ۱۰۸ میلیون دلاری داشته. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز فیلم آنابل :آفرینش، براساس ۱۹۳ نقد تونست ۷۰ درصد تایید بگیره. اجتماع منتقدان Rotten tomatoes این فیلم را پیش درآمد قوی ای برای فرنچایز کانجورینگ پدید آورده. دانلود فیلم آنابل و تماشای اون چیزیه که هیچ طرفدار آدرنالین و هیجانی نباید از دستش بده.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.