دانلود فیلم
Another WolfCop

1996 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1.6K
10
/
5.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Another WolfCop
دانلود فیلم Another WolfCop

خلاصه فیلم Another Wolfcop 2017

در شهر وودهاون، کلانتر تینا والش تنها کسی است که از اینکه برخی او را پلیسی می‌بینند که شبیه گرگینه‌ای است که شب‌ها در اطراف پرسه می‌زند و باعث خرابی می‌شود خبر دارد. از این رو او WolfCop را ابداع کرد.
حالا شریک قدیمی او، لو گارو است. او که یک مرد مست و بدرد نخوری بود، حالا قدرت فوق‌العاده‌ ی گرگینه‌ اش تنها با مصرف الکل تقویت می‌ شود. او می‌ تواند یک موهبت مخفی در کنترل جنایت باشد، که تینا از اعتراف آن متنفر است. در همین حال، تاجر و نویسنده پرفروش کتاب‌های خودشناسی، سیلوستر شالوز، تبدیل به کسی شده است که بسیاری آن را ناجی وودهاون در تقویت اقتصاد با بازگشایی مجدد کارخانه آبجوسازی می‌دانند،  به دنبال یک تجارت جدید و بازگرداندن یک تیم حرفه ای هاکی به شهر است. با این حال، چیزی که هیچ‌ کس نمی‌ داند این است که Shallows انگیزه‌ ها و هدف نهایی‌ تری دارد...

 

عوامل ساخت فیلم یک وولف کاپ دیگر

فیلم Another WolfCop یک فیلم کمدی ابرقهرمانی محصول کشور کاناداست. این فیلم در سال 2017 به نویسندگی و کارگردانی لوول دین ساخته شد و دنباله ای برای فیلم WolfCop محصول 2014 است. فیلم وولف کاپ دیگر در تاریخ 1 دسامبر 2017 (در کشور های کانادا و ایالات متحده) در سینماها اکران شد و بعد از آن بصورت دی وی دی در سال 2018. پوستر فیلم از فیلم کبرا در سال 1986 ساخته سیلوستر استالونه الگوبرداری شده است.
لوول دین کارگردان، تهیه کننده و نویسنده آمریکایی‌ است که برای کارگردانی فیلم هایی نظیر فیلم Wolfcop ادامه آن در فیلم Another Wolfcop و همچنین فیلم 13 Eerie شناخته شد. او برای کارگردانی فیلم Wolfcop ۲۰۱۴ در دو مراسم معتبر برنده جایزه بهترین فیلم ترسناک شد.
لئو فافارد در نقش لو گارو در اصل فیلمبردار و تنظیم کننده وسایل اکترونیکی سینما و واحد حمل و نقل این صنعت بوده است. او تا به حال در دوازده اثر نقش آفرینی کرده که معروف ترین اون ها فیلم SuperGrid 2018 و فیلم Wolfcop 2014 است.

 

عملکرد فیلم Another Wolfcop 2017

فیلم یک وولف کاپ دیگر در وب سایت جمع آوری نقد بر اساس نظر ۱۷ منتقد امتیاز ۶۵ درصد تایید گرفته. لس آنجلس تایمز این فیلم رو به فروشگاهی از ویز های مبتذل اخلاقی تشبیه کرده‌. فیلم Another Wolfcop هنر بالا و خاصی نیست. فقط یک فیلم نیمه شب مفرح، خنده دار است که حالتون رو شاید ذره ای بهتر کند‌. این فیلم با بودجه سه میلیون دلاری ساخته شد ولی در مجموع فروش در باکس افیس جهانی و به شکل دی وی دی درنهایت چیزی کمتر از ۱۳۰ هزار دلار به فروش رسید. این نشون میده دانلود فیلم Another Wolfcop مناسب و سلیقه همه نیست.  کاربران وب سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره ۵.۳ از ده رو دادن.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.