دانلود فیلم
Arsenal

2435 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 4.8K
10
/
4.0
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Arsenal
دانلود فیلم Arsenal

خلاصه فیلم آرسنال ۲۰۱۷

مایکی و برادر کوچکترش جی پی در نوجوانی در خیابان ها با جنایت، بیسبال و پسرانی که همیشه دنبال رو همدیگه هستند بزرگ می شوند. وقتی مایکی به عمویش ریچ که با تفنگ ساچمه ای خودکشی کرده بر می خورد از جی پی محافظت می کند. 
بیست و سه سال بعد در بزرگسالی، مایکی در حال رهایی از زندان است و جی پی یک شرکت ساختمانی موفق را اداره می کند. سال، یکی از دوستان کارآگاه جی پی به او در مورد اعتیاد مایکی به مواد مخدر هشدار می دهد.
خانواده ها با یک پیک نیک چهارم جولای را با مایکی جشن می گیرند. جی پی به مایکی 10000 دلار برای بریس دخترش قرض داد اما مایکی برای سود سریع مواد خرید. مایکی در نهایت مواد و پول خود را از دست می دهد.
ادی کینگ با مایکی در باشگاه ملاقات می کند و تصمیم می گیرد تا اونو گروگان بگیره. ادی با برادرش جی پی تماس می گیرد و برای آزادی برادرش 350000 دلار باج می خواهد...

 

عوامل ساخت فیلم Arsenal 2017

فیلم آرسنال که همچنین به نام خشم جنوبی نیز شناخته می شود، یک فیلم اکشن و مهیج ساخت کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۱۷ اکران شده است. این فیلم به کارگردانی استیون سی میلر و نویسندگی جیسون موزبرگ ساخته شده است. در این فیلم شاهد بازی بازیگرانی چون آدریان گرنیر، جان کیوزاک، نیکلاس کیج و جاناتون شاچ بازی می کنند. این فیلم در ششم ژانویه 2017 توسط Lionsgate Premiere منتشر شد.
استیون سی میلر، یک کارگردان و فیلمنامه نویس آمریکایی است. او فعالیت هنری خودش رو از سال ۲۰۰۵ شروع کرد. او فیلم هایی نظیر نقشه فرار دو با بازی سیلوستر استالونه رو کارگردانی کرده. او برای فیلم Automation Transfusion 2006 نامزد جایزه فستیوال فیلم تورنتو شد.
نیکولاس کیج در فیلم آرسنال نقش ادی کینگ رو برعهده داره. این بازیگر مشهور آمریکایی برنده یک جایزه اسکار و یک جایزه گلدن گلوب است. او برای بازی در فیلم ترک لاس وگاس ۱۹۹۵ تونست جایزه بهترین بازیگر مرد رو در اسکار کسب کنه. او در دیگر فیلم های معروفی چون فیلم Face off 1997 و فیلم The Rock 1996 به ایفای نقش پرداخته.
آدریان گرنیر در نقش جی پی، تهیه کننده، کارگردان و هنرپیشه اهل آمریکاست. اپ در فیلم هایی نظیر فیلم Hart's War 2002 و سریال Entourage 2004-2011 نقش آفرینی کرده.

 

عملکرد فیلم Southern Fury 2017

در وب سایت جمع آوری انتقادات راتن تومیتوز بر اساس ۳۰ نقد تنها تونست ۳ درصد تایید بگیرد. در متاکریتیک این درصد به ۲۵ می رسد. 
منتقدان در مورد فیلم آرسنال ۲۰۱۷ گفتند که فیلمنامه کلیشه ای دارد و صحنه های اکشن به حد بی رحمانه ای نا خوشایند است. دانلود فیلم Southern Fury 2017 به هرکسی پیشنهاد نمی شود. صرفا اگر از طرفداران پر و پا قرص نیکولاس کیج هستید شاید از فیلم لذت ببرید. کاربران وب سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره 4 از ده رو دادند. کاربران این وبسایت به فیلم لقب یه وقت تلف کن خوب دادند نه چیزی بیشتر. بودجه این فیلم چیزی حدود ده میلیون دلار بود که در نهایت در باکس آفیس جهانی تنها چهل و یک هزار دلار فروخت!

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.