دانلود فیلم
Austin Found

1865 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 888
10
/
5.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Austin Found
دانلود فیلم Austin Found

خلاصه فیلم Austin Found 2017

لیان (لیندا کاردلینی) که در اواسط دهه سی سالگی اش زندگی می‌ کند، او که رهبر سابق دبیرستان و ملکه پارتی جشن بوده، زندگی آرامی را پشت سر گذاشته و روزهای شکوهش را پشت سر گذاشته است. تمرکز او اکنون روی شوهر بی ادعاش دان (جان دالی) است. لیان که از از دست دادن جایگاه واقعی خود در صحنه اجتماعی آستین نا امید شده و تحت تأثیر جریان مداوم اخبار هیجان انگیز و برنامه های گفتگوی روزانه است، نقشه جسورانه ای را برای جعل کردن ربودن پتی دخترش و تبدیل توجه رسانه های بعدی به تلاشی دوباره برای شهرت انجام می دهد.
لین که می‌داند طرح او هرگز مورد تایید دان قرار نمی‌گیرد، به دنبال دوست پسر دبیرستانی سابق بیلی (اسکیت اولریش) می‌گردد. بیلی با احساس عاشقانه ای که هنوز به لین داره، دوست قدیمی زندانش جبیدیا (کریگ رابینسون) را به خدمت می گیرد تا در ربودن پتی و نگه داشتن مخفیانه او در کلبه روستایی خود در خارج از شهر کمک کند. در حالی که لین از پوشش رسانه ای گسترده ناپدید شدن دخترش سوء استفاده می کند، توجه رقیب قدیمی دبیرستان خود نانسی (کریستن شال) را به خود جلب می کند، که اکنون یک گزارشگر تلویزیون محلی است و متقاعد شده است که لین کل قسمت را جعل کرده است و تصمیم دارد او را به صورت علنی افشا کند...

 

عوامل ساخت فیلم‌ Austin Found

فیلم Austin Found یک فیلم کمدی طنز ساخت کشور آمریکاست. این فیلم محصول سال ۲۰۱۷ عه که به کارگردانی ویل رائی و نویسندگی رائی و برنا گرازیانو ساخته شده است. در این فیلم شاهد بازی بازیگرانی چون لیندا کاردلینی، اسکیت اولریش و کریگ رابینسون هستیم. دانلود فیلم Austin Foundبه طرفداران کمدی آمریکایی پیشنهاد میشه. لیندا کاردلیتی در نقش لین بازیگر آمریکایی است که برای بازی در فیلم هایی نظیر فیلم اسکوبی دو و سری فیلم Daddy's home و البته محبوب و جذاب برنده سه جایزه اسکار فیلم Green book یا همان فیلم کتاب سبز شناخته شده است.
اسکیت اولریش در نقش بیل بازیگر آمریکایی است که برای بازی در فیلم هایی نظیر فیلم Scream 1996 و Touch 1997 و سریال هایی مثل ریوردیل شناخته شده است.

 

عملکرد فیلم Austin Found

در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز، این فیلم بر اساس ۱۴ نقد، امتیاز ۲۱ درصد تایید رو گرفته. منتقد میک لاسال برای این فیلم نقد مثبتی نوشت که درش ذکر کرد فیلم Austin Found 2017 کمدی ای ناراحت کننده است. کاربران سایت آی ام دی بی به فیلم آستین فاوند نمره ۵.۳ از ده رو دادن. با دانلود فیلم Austin Found و تماشای اون احتمالا با منتقد آی ام دی بی هم نظر بشین که فیلم بهتر از چیزیه که ازش انتظار میره. بهرحال نباید توقع زیادی از هر درام کمدی آمریکایی ای داشت. این فیلم دارک کمدی خوبی به نوبه خودشه که در کنار طنز درام خوبی در خودش جای داده.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.