دانلود فیلم
Australia Day

2527 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 477
10
/
5.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Australia Day
دانلود فیلم Australia Day

خلاصه فیلم روز استرالیا

سامی یه ایرانی تبار است که با مادر و برادر بزرگترش زندگی می کند. اما پس از آن سامی به دروغ متهم به فروش مواد مخدر و تجاوز به یک دختر سفیدپوست در کلویه (ایزابل کورنیش) می شود، توسط برادر انتقام جو و نژادپرستش دین ربوده می شود و به طرز وحشیانه ای مورد ضرب و شتم قرار می گیرد.
لان (جنی وو) یک دختر جوان چینی است که به بهانه های واهی به کشور آورده شده و مجبور به تن فروشی برای زندگی شده است. او موفق می شود از فاحشه خانه و روسای شرورش فرار کند. تری (برایان براون)، یک کهنه سرباز سابق ویتنام که وقتی او را در حال دعوا با مردی در خیابان می بیند، به او کمک می کند. تری کشاورز است که به تازگی مزرعه خود را به بانک ها از دست داده و به شهر آمده است. او با اکراه به دنیای بردگی و خشونت جنسی لان کشیده می شود.
آوریل تاکر (میا مدن تازه وارد) یک دختر بومی 14 ساله است که در حال تلاش برای فرار از صحنه قتلی که باعث کشته شدن پدر مزخرفش شده است، در یک تصادف رانندگی درگیر می شود....

 

عوامل ساخت فیلم Australia Day 2017

فیلم روز استرالیا یک فیلم درام ساخت کشور استرالیا است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی کریو استندرز و با بازی برایان براون است. این فیلم ماجرای سه استرالیایی با پیشینه های فرهنگی متفاوت رو روایت می کنه که با یکدیگر تلاقی می کنن و مسائل نژادی و هویت کلی ایجاد میشه چه در زیر این استرالیای خوش منظره در حال اتفاق افتادنه. 
کریو استندرز کارگردان، نویسنده و بازیگر است. او برای ساخت فیلم هایی چون فیلم Red Dog 2011 و Boxing Day 2007 شناخته شده. او برای ساخت فیلم Red dog یا همان فیلم سگ قرمز بار ها مورد تحسین واقع شد و نامزد و برنده جوایز زیادی شد.
برایان براون در نقش تری بازیگر اهل استرالیا است. از فیلم های او می توان به فیلم Bloom 2019 و فیلم Halal Gurls 2019 اشاره کرد. او برای بازی در فیلم The thorn Birds 1983 نامزد جایزه امی شد.

 

عملکرد فیلم Australia Day 2017

فیلم روز استرالیا نقد های متفاوتی از سوی منتقدان و مخاطبانش دریافت کرد. این فیلم در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز امتیاز 57 درصد تایید رو گرفته. دیوید استراتون منتقد استرالیایی نقد مثبتی برای این فیلم نوشت. «سریع، نفس گیر، یک تریلر بسیار خوش ساخت.» سایت Filmink فیلم Australia Day رو خورش بزرگ و داغ از افکار پیچیده نامید و در ادامه گفت روز استرالیا یک فیلم محرک و هوشمندانست که جرئت پرداختن به سوالاتی که کسی سمتشون نمیره داره. دانلود فیلم Australia Day رو به هرکسی که بالای محدودیت سنی باشه میتونین پیشنهاد کنین. این فیلم در وبسایت آی ام دی بی نمره ۵.۷ از ده رو گرفت.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.