دانلود فیلم
Baahubali 2: The Conclusion

2822 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 105K
10
/
8.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Baahubali 2: The Conclusion
دانلود فیلم Baahubali 2: The Conclusion

خلاصه فیلم باهوبالی ۲

داستان فیلم با داستان فیلم اول Baahubali: The Beginning مرتبط است.
شخصیت کاتپا همچنان به روایت خود ادامه می دهد که چگونه مجبور به ترور آمارندرا باهوبالی شد. پس از غلبه بر کالاکیاها، آمارندرا به عنوان وارث ظاهری تاج و تخت اعلام می شود و بهالالادوا به عنوان فرمانده آینده پادشاهی اعلام می شود. راجماتا سیواگامی دیوی آمارندرا را به همراه کاتپا به توری می فرستد تا به دانش در امور سیاسی دست پیدا کند. در طول تور، آمارندرا شاهد شجاعت شاهزاده کونتالا است که در مقابل گروهی از مهاجمان مقاومت می کند. او که عاشق او می شود، پس از دعوا به او نزدیک می شود و خود را یک آدم ساده لوح نشان می دهد و کاتپا با او به عنوان عمویش بازی می کند.

 

عوامل ساخت فیلم باهوبالی ۲

فیلم Baahubali 2: The Conclusion یک فیلم اکشن حماسی محصول کشور هند است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی S. S. Rajamouli است که نویسندگی فیلم را به همراه V. Vijayendra Prasad انجام داده ساخته شده است. در این فیلم گروهی از بازیگران شامل پرابهاس، رانا داگوباتی، آنوشکا شتی، تامانا، رامیا کریشنا، ساتیاراج، ناسار و سوباراجو حضور دارند. دومین بخش سینمایی در مجموعه بااهوبالی، ادامه‌ی فیلم باهوبالی: آغاز است که هم به‌ عنوان دنباله و هم پیش‌ درآمد عمل می‌ کند. داستان فیلم در هند قرون وسطایی می میگذره و رقابت خواهر و برادری بین آمارندرا باهوبالی و بهالالادوا را دنبال می کند. دومی علیه اولی توطئه می کند و او را به دست Kattappa می کشد. سال ها بعد، پسر آمارندرا برای انتقام مرگش بر می گردد.
اس. اس. راجامولی کارگردان، فیلمنامه نویس اهل هند است او بیشتر بخاطر کارهایش در ژانر اکشن، فانتزی و حماسی شناخته می شود. سه فیلم او به نام های فیلم آغاز باهوبالی ۲۰۱۵، فیلم باهوبالی ۲ و فیلم آر آر آر ۲۰۲۲ جزو پنج فیلم برتر سینمای هند تا به امروز هستند! برای دانلود فیلم باهوبالی ۲ به بالای صفحه مراجعه کنید.
راجامولی تاکنون کارگردانی دوازده فیلم رو در هند برعهده داشته که همگی آن ها در گیشه فروش فوق العاده و موفقی داشتند.

 

عملکرد فیلم Baahubali 2: The Conclusion

این فیلم با بودجه تخمینی 250 کرور روپیه (37 میلیون دلار) ساخته شد و گران‌ قیمت ترین فیلم هندی شد که در اون زمان ساخته شد. 
این فیلم با فروش 1810 کرور روپیه در سرتاسر جهان 280.7 میلیون دلار، از فیلم PK 2014 پیشی گرفت و برای مدت کوتاهی تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم هندی تمام دوران شد. تنها در عرض شش روز پس از اکران، حدود 789 کرور در سراسر جهان جمع‌آوری کرد. در هند این فیلم رکورد های زیادی را به نام خود ثبت کرد و به پر درآمد ترین فیلم به زبان هندی و همچنین به زبان‌ های اصلی تلوگو و تامیل تبدیل شد. این فیلم به‌عنوان پرفروش‌ترین فیلم هند، دومین فیلم هندی پرفروش در سراسر جهان و سی و نهمین فیلم پرفروش سال 2017 است. این فیلم بیش از 10 کرور (100 میلیون) بلیت در طول اکران باکس آفیس خود فروخت که بالاترین رقم است.
باهوبالی 2، مانند نسخه قبلی خود، برای کارگردانی، داستان، فیلمبرداری، مضامین، جلوه‌های بصری، موسیقی، سکانس‌های اکشن، بازیگری و وزن احساسی راجامولی مورد تحسین سراسری و جهانی قرار گرفت. این فیلم همچنین توسط بازیگران صنعت فیلم به طور یکسان مورد ستایش قرار گرفت و همراه با فیلم های قبلی خود و دیگر فیلم های راجامولی، به طور گسترده به عنوان یکی از بزرگترین فیلم های حماسی فانتزی هندی شناخته می شود. فیلم Baahubali 2: The Conclusion در وبسایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس ۲۳ نقد امتیاز ۸۷ درصد تایید گرفت. کاربران وب سایت آی ام پی بی به این فیلم نمره ۸.۲ از ده رو دادن. دانلود فیلم Baahubali 2: The Conclusion و تماشای اون قطعا ارزش زمان رو داره. این فیلم در ژانر اکشن و درام هندی عالی عمل کرده و تحسین های بسیاری از منتقدان رو به سمت خودش روانه کرد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.