دانلود فیلم
Bad Day for the Cut

2022 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 8.5K
10
/
6.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Bad Day for the Cut
دانلود فیلم Bad Day for the Cut

خلاصه فیلم روز بد برای برش 2017

دونال مردی میانسال ایرلندی است که با مادرش در یک مزرعه زندگی می کنه. یه شب که از خواب بیدار میشه، متوجه میشه که مادرش کشته شده و شاهد فرار قاتل میشه. چند روز بعد دو مرد با او برخورد می‌ کنند که قصد کشتن او را دارند، اما او در عوض یکی از آن ها را می‌ کشد. او متوجه می‌ شود که مرد دوم، بارتوس، مجبور شده وارد این کار بشه چرا که خواهر بارتوس کاجا مجبور به فحشا شده بود و او در تلاش برای یافتن او دستگیر شده بود. حالا هر دو تصمیم می‌ گیرند برای نجات کاجا و گرفتن انتقام متحد شوند.

 

عوامل ساخت فیلم Bad day for the cut 2017

فیلم روز بد برای برش یک فیلم جنایی و هیجان انگیز محصول کشور ایرلند شمالی است.  این فیلم در سال ۲۰۱۷ با کارگردانی و نویسندگی کریس باگ ساخته شده است. 
در این فیلم شاهد هنرنمایی نایجل اونیل در نقش دونال، سوزان لینچ در نقش فرانکی پیرس، یوزف پاولوفسکی در نقش بارتوش و استوارت گراهام در نقش تروور بالانتین هستیم. فیلم Bad day for the cut داستان یک کشاورز آروم رو دنبال می کنه که بعد از کشته شدن مادر مسنش به دنبال انتقام است.
کریس باگ کارگردان، نویسنده و تهیه کننده ایرلندی است که برای ساخت فیلم هایی مثل فیلم Wreck 2022 و فیلم Boys from County hell 2020 شناخته شده است. او برای فیلم Boys from County hell 2020 یک نامزدی و دو برد در مراسم های معتبر سینمایی دریافت کرد.

 

عملکرد فیلم روز بد برای برش ۲۰۱۷

فیلم Bad day for the cut 2017 بر اساس ۱۳ بررسی امتیاز ۹۲ درصد تایید رو بدست آورد. یکی از منتقدان درجه بالای این وب سایت درمورد فیلم روز بد برای برش نوشت که این فیلم یک فیلم هیجان انگیز انتقام جویانه است که کاملا آن طور که می خواهیم جمع نمی شود اما دارای ارزش کافی سرگرمی، کارگردانی خوب و تصاویر چشم نواز است. این فیلم در سه بخش تهیه کنندگی، بهترین بازیگر مکمل زن برای سوزان لینچ و بهترین شخصیت برای کریس باگ نامزد جوایزی در مراسم های معتبر سینمایی شد. بودجه فیلم روز بد برای برش دویست و پنجاه هزار پوند تخمین زده شده که در نهایت در باکس آفیس جهانی هزار و پونصد دلار به فروش رسید. دانلود فیلم Bad day for the cut 2017 به طرفداران فیلم های چون فیلم If you know me 2015 و Scratch 2015 پیشنهاد میشه. کاربران وبسایت آی ام دی بی به این فیلم نمره متوسط ۶.۵ از ده رو دادن. یکی از کاربران درمورد این فیلم گفته که گنجاندن کمدی به فیلم باعث شده تا موقعیت های غیر قابل قبولی رو ایجاد کنه و به فیلمی پر حادثه و سرگرم کننده تر تبدیل شود و ارزش دانلود فیلم Bad day for the cut 2017 و تماشای اون رو بالا ببره.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.