دانلود فیلم
Before I Fall

3202 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 0
10
/
N/A
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Before I Fall
دانلود فیلم Before I Fall

خلاصه فیلم Before I Fall 2017

سامانتا کینگستون در 12 فوریه که به عنوان روز کوپید شناخته می شود، توسط دوستانش، ملکه زنبور عسل لیندسی، آلی و الودی، که در مورد برنامه های سم برای داشتن اولین رابطه جنسی خودش با دوست پسرش راب هیجان زده هستند، انتخاب می شود. دانش آموزان در این روز گل رز به یکدیگر می دهند. سم یکی از راب و دیگری را از پسری به نام کنت مک‌فولر، همکلاسی سابقش که عاشق اوست، می‌ گیرد. کنت او را به مهمانی در خانه اش دعوت می کند، اما او مشتاق نیست. در طول ناهار، دختران جولیت سایکس را مسخره می کنند، یک دختر خارجی که به نظر آنها یک "روانی" است. در مهمانی، ژولیت ظاهر می شود. لیندزی با او و دعوای آن دو رو به رو می شود و در نتیجه بسیاری از مهمانان او را با ریختن آبجو تخقیر میکنن‌. ژولیت تحقیر شده با اشک می رود. همانطور که سام و دوستانش در مسیر برگشت از مهمانی هستند، ماشین به چیزی برخورد می کند و تصادف می کند و ظاهرا آنها را می کشد...
سم دوباره در روز کوپید بیدار میشه!

 

عوامل ساخت فیلم Before I Fall 2017

فیلم قبل اینکه سقوط کنم (به انگلیسی: Before I Fall) یک فیلم درام علمی تخیلی ساخت کشور آمریکاست. این فیلم که در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی رای روسو یانگ و نویسندگی ماریا مگنتی و جینا پرینس بایتوود است، بر اساس رمانی به همین نام اثر لورن اولیور در سال ۲۰۱۰ ساخته شده است. در این فیلم زوئی دویچ، هالستون سیج، لوگان میلر، کیان لاولی، النا کامپوریس، دیگو بونتا و جنیفر بیلز ایفای نقش می کنند.
فیلم قبل از اینکه سقوط کنم اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم ساندنس در بیست و یکم ژانویه 2017 انجام داد و در 3 مارس 2017 توسط Open Road Films در سینما اکران شد. 
رای روسو یانگ کارگردان، تهیه کننده و نویسنده اصالتا نیویورکی است که برای دو فیلم Before I Fall و فیلم The sun is also a star 2019 به شهرت رسید. او تا به حال برنده چهار و نامزد هفت جایزه در مراسم های معتبر سینمایی جهان شد.
زوئی دویچ بازیگر آمریکایی است که از سال ۲۰۱۰ فعالیت حرفه ای خودش رو آغاز کرده. او برای بازی در فیلم Set it Up 2018، فیلم Zombieland: double tap و سریال The politician شناخته شد و تا به حال دو جایزه و چهار نامزدی در مراسم های معتبر دریافت کرده است.

 

عملکرد فیلم قبل از اینکه سقوط کنم 2017

فیلم Before I Fall 2017 نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد و در مقابل بودجه 5 میلیون دلاری خود چیزی حدود 18 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت. این فیلم در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس ۱۲۴ نقد امتیاز ۶۴ درصد تایید گرفت. در متاکریتیک این فیلم بر اساس ۳۱ نقد نمره ۵۸ از صد رو گرفت. کارگردانی و بازی ستاره نو ظهور زوئی دویچ مورد تحسین و تمجید منتقدان زیادی قرار گرفته. دانلود فیلم Before I Fall 2017 و تماشای اون صحنات چشم نوازی از زندگی نوجوانانه دختران رپ براتون به ارمغان میاره که در ژانر فانتزی و رمز آلود نیز دستی برده.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.