دانلود فیلم
Bomb City شهر بمب

2069 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 8.3K
10
/
6.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Bomb City
دانلود فیلم Bomb City

خلاصه فیلم Bomb city 2017

در دوازدهم دسامبر 1997، برایان تئودور دنکه، نوازنده نوزده ساله پانک آمریکایی در یک حمله عمدی در آماریلو، تگزاس، توسط داستین کمپ 17 ساله کشته شد. کمپ بعداً به قتل عمد خودرویی مجرم شناخته شد و به ده سال حبس تعلیقی و 10000 دلار جریمه محکوم شد که بعداً لغو شد. او در سال 2001 به دلیل انواع تخلفات آزادی مشروط به هشت سال زندان محکوم شد. او در سی و یک ژانویه 2006 تحت نظارت آزاد شد. قتل و نتیجه دادگاه علیه کمپ جامعه پانک را تحریک کرد و اتهاماتی را در مورد تحمل اجتماعی شهر تگزاس مطرح کرد. این فیلم درباره وقایع آن شب و برخی از مواردی است که منجر به آن شد، همچنین نحوه قتل مجدد برایان دنکه توسط پلیس، بزرگسالان و جامعه، مقصر دانستن قربانیان و ترساندن یک گروه از کودکان توسط پلیس..
برایان دنکه یک جوان ۱۹ ساله اهل آماریلو، تگزاس است که به پانک و خرده فرهنگ پانک راک علاقه دارد. او یک مروج محلی DIY است که تور گروه‌های پانک راک را در یک مکان کوچک کوچک رزرو می‌کند...

 

عوامل ساخت فیلم Bomb city 2017

فیلم شهر بمب یک فیلم جنایی درام محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی جیمسون بروکس و نویسندگی مشترک جیمسون بروکس و شلدون آر چیک ساخته شد. فیلم Bomb City 2017 بر اساس مرگ برایان دنکه ساخته شده است، قتلی که درگیری فرهنگی بین جوک های محلی و جامعه پانک در آماریلو، تگزاس را فاش کرد و نتیجه پرونده دادگاه بعدی بحث هایی را در مورد بی عدالتی در سیستم قضایی آمریکا بر انگیخت. اسم فیلم در واقع اشاره ای به یکی از لقب های شهر آماریلو عه که به دلیل تأسیسات تسلیحات هسته ای داخل اون همچین عنوانی گرفته.
جمسون بروکز کارگردان، تدوین گر و نویسنده اهل تگزاس است. او با کارگردانی فیلم شهر بمب اولین و تنها فیلم بلند خودش رو تا به الان ساخته. دیگر کارگردانی های او همگی برای فیلم های کوتاه هستند نظیر فیلم Behold the noose 2014. او تا به حال بخاطر کارگردانی فیلم Bomb City 2017 برای دریافت ده جایزه نامزد شده که نه تای اونارو به خونه برده.
دیو دیویس در نقش برایان بیشتر برای بازی در سریال مردگان متحرک یا همان سریال Walking Dead شناخته شده. او همچنین در سریال کارآگاهان واقعی و فیلم Logan 2017 نیز نقش آفرینی کرده.

 

عملکرد فیلم Bomb City 2017

فیلم شهر بمب در نهایت تونست در باکس آفیس جهانی حدود شصت هزار دلار به فروش برسد. این فیلم در وب‌ سایت جمع‌ آوری نقد Rotten Tomatoes بر اساس 12 نقد، با میانگین امتیاز 6.1 از ده ، دارای 75 درصد تأیید است. فیلم شهر بمب در متاکریتیک بر اساس 5 منتقد، میانگین وزنی امتیاز 65 از 100 رو داره که نشون دهنده بررسی های عموماً مطلوبه.
کاربران وب سایت آی ام دی بی به فیلم Bomb City 2017 نمره متوسط 6.8 از 10 رو دادن. یکی از منتقدان این وب سایت فیلم شهر بمب رو فیلمی نسبتا خوب و با ارزش زمان صرف کردن توصیف کرده. این یک داستان جالبه که باید به گوش همه برسه ولی این فیلم نتونست به همون خوبی ای که باید روایتش کنه. بهرحال دانلود فیلم Bomb City 2017 و تماشای اون ارزشش رو داره و برای طرفداران فیلم های بر اساس واقعیت و ژانر درام جنایی انتخاب خوبی برای گذران آخر هفته خواهد بود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.