دانلود فیلم
Borg vs. McEnroe بوری در مقابل مک انرو

2650 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 33K
10
/
6.9
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Borg McEnroe
دانلود فیلم Borg McEnroe

خلاصه فیلم Borg vs McEnroe 2017

در سال 1980، بیورن بورگ، قهرمان تنیس سوئدی با انضباط و جان مک انرو، بازیکن تازه کار آمریکایی، برای رقابت در ویمبلدون آماده می شوند. بورگ به عنوان بازیکن شماره یک رنکینگ جهان، برای کسب پنجمین عنوان قهرمانی متوالی خود در ویمبلدون تحت فشار زیادی قرار دارد. بورگ که با نامزدش ماریانا در موناکو زندگی می کند، از شهرت خود ناراحت است و ماریانا با زندگی پر هرج و مرج شون دست و پنجه نرم می کند.
بورگ جوان که در سنین پایین تنیس را شروع می کند، به دلیل مشکل ناتوانی در کنترل عصبانیت در زمین بازی تعلیق می شود. Lennart Bergelin قهرمان بازنشسته و کاپیتان دیویس کاپ متوجه پتانسیل بورگ و بک هند غیر معمول او می شود و مربی گری او را بر عهده می گیرد. بورگ با خلق و خوی خود دست و پنجه نرم می کند و با برژلین درگیر می شود که تحت فشار قرار می گیرد...

 

عوامل ساخت فیلم Borg vs McEnroe 2017

فیلم Borg vs McEnroe یک فیلم درام ورزشی زندگی‌ نامه‌ ای است. این فیلم محصول سال ۲۰۱۷ است که بر رقابت حرفه‌ ای مشهور بین تنیس‌ بازان بیورن بورگ و جان مک‌ انرو در مسابقات قهرمانی ویمبلدون ۱۹۸۰ تمرکز می‌کند. این بازی در نهایت در رقابت‌های تک نفره مردان به اوج می‌رسد. یکی از دراماتیک ترین مسابقات تنیس در تمام دوران. این فیلم که محصولی بین سوئد، دانمارک و فنلاند است، به کارگردانی یانوس متز پدرسن، بر اساس فیلمنامه ای توسط رونی ساندال ساخته شده است و ستارگانی چون Sverrir Gudnason، Shia LaBeouf، Stellan Skarsgård، Tuva Novotny و Robert Emms در آن بازی می کنند. ینوس متز پیدرسن کارگردان و فیلمنامه نویس دانمارکیه که برای کارگردانی قسمتی از سریال کارآگاه حقیقی و فیلم All the old Knives 2022 شناخته شد. او تا به حال نامزد دریافت 25 جایزه و برنده 15 جایزه در مراسم های معتبر سینمایی شده.

 

عملکرد فیلم Borg vs McEnroe 2017

این فیلم برای اولین بار در افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم تورنتو 2017 پخش شد. بعد از اون در بیست و دوم سپتامبر در بریتانیا اکران شد و در سیزدهم آپریل 2018 در سینما های آمریکا به روی پرده رفت. دانلود فیلم Borg vs McEnroe 2017 به طرفداران ورزش تنیس به شدت پیشنهاد میشه.
این فیلم در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس 147 نقد موفق به دریافت امتیاز 84 درصد تایید شد. در متاکریتیک این عدد 63 است که همچنان نشان دهنده بررسی های عموما مطلوبه. برای دانلود فیلم Borg vs McEnroe 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید. 
مجله Variety در مورد فیلم Borg vs McEnroe گفت که وقتی فینال بزرگ تنیس فرا می رسد، متز انواع راه هایی رو که بتونه مسابقه را جذاب تر کنه رو استفاده میکنه، ترکیبی از موسیقی فوری، موقعیت های خلاقانه دوربین و تفسیر مضحک گوینده برای ایجاد تنش مورد نظر. دلیل واقعی سرمایه‌گذاری ما بسیار ساده‌تر از این است: متز و بازیگرانش باعث شده‌ اند تا این لحظه به بورگ و مک‌انرو اهمیت دهیم.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.