دانلود فیلم
Brawl in Cell Block 99 درگیری در سلول 99

2543 تعداد بازدید
User 1
10
/
7
AnimeList Rating
User 69K
10
/
7.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Brawl in Cell Block 99
دانلود فیلم Brawl in Cell Block 99

خلاصه فیلم Brawl in cell block 99

بردلی توماس از کار خود که در یک تعمیرگاه خودرو بود اخراج می شود. هنگامی که او به خانه می رسد، او متوجه خیانت همسرش لورن می شود. بردلی به زنش دستور می دهد داخل خانه بشه. او بعداً با لورن در مورد رابطه ناموفق آنها بحث می کند، او را می بخشد و به قاچاق مواد مخدر باز می گردد. هجده ماه بعد، بردلی و لورنی که اکنون باردار است، با زندگی بهتری سازگار شده اند. رئیس بردلی، گیل، او را به Eleazar، یک شریک تجاری جدید، معرفی می کند که وظیفه دارد با دو نفر از مردان Eleazar بسته ای از کریستال شیشه را بردارد. بردلی به یکی از سر سپردگان الازار، رومن، بی اعتماد است، اما زمانی که گیل به او سه ماه مرخصی پدری می دهد، این کار را می پذیرد. در حین کار، بردلی متوجه می شود که این یک تله پلیس است و به مردان الازار دستور می دهد مواد مخدر را کنار بگذارند. با این حال، افراد الازار او را نادیده می گیرند و با پلیس تبادل آتش می کنند...

 

عوامل ساخت فیلم درگیری در سلول 99

فیلم Brawl in cell block 99 یک فیلم در ژانر اکشن و جنایی زندان نئو نوآر  ساخت کشور آمریکاست. این فیلم محصول سال 2017 به کارگردانی و نویسندگی S. Craig Zahler و با هنر نمایی وینس وان با جنیفر کارپنتر، دان جانسون، اودو کیر، مارک بلوکاس و تام گیری است. داستان برادلی توماس، یک ساقی مواد مخدر را دنبال می‌کند که باید مردی را که در زندانی با حداکثر امنیت نگهداری می‌شود بکشد تا همسر باردارش را از دست یک قاچاقچی انتقام‌ جو نجات دهد. زالر پس از تماشای چندین فیلم زندان، فیلمنامه درگیری در سلول 99 نوشت و عناصر مختلفی را برای افزودن به این ژانر ارائه کرد. وان برای سکانس های اکشن و جنگی فیلم ورزش کرد و تحت آموزش قرار گرفت. فیلمبرداری در استاتن آیلند، شهر نیویورک، بین آگوست تا اکتبر 2016 با بودجه تولید 4 میلیون دلار انجام شد. وینس وان بازیگر آمریکایی است. او برای بازی در فیلم هوسران ها 1996 مورد توجه گسترده قرار گرفت. او همچنین در فیلم پارک ژوراسیک 1997 و فیلم Hacksaw Bridge 2016 نیز ایفای نقش کرد. وینس وان در فصل دوم سریال کارآگاه حقیقی نقش فرانک سمیون رو به تصویر کشید.

 

عملکرد فیلم Brawl in cell block 99

این فیلم برای اولین بار در هفتاد و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز به نمایش درآمد و در اکتبر 2017 توسط RLJE Films در سینماها اکران شد. فیلم Brawl in Cell Block 99 عمدتاً نقدهای مثبتی دریافت کرد که از عملکرد وان و سبک گریند هاوس دهه 1970 فیلم تمجید کردند. این فیلم توسط لس آنجلس تایمز، نیویورک تایمز در بین بهترین فیلم های سال قرار گرفت. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس 97 نقد این فیلم نمره 90 درصد تایید رو گرفت که نشون دهنده ارزش بالای دانلود فیلم brawl in cell block 2017 و تماشاش رو نشون میده. کاربران سایت آی ام دی بی به فیلم درگیری در سلول 99 نمره 7.1 از 10 رو دادن.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.