دانلود فیلم
Bullet Head کله فشنگی

2193 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 0
10
/
N/A
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Bullet Head
دانلود فیلم Bullet Head

خلاصه فیلم Bullet Head 2017

سه جنایتکار در انباری ای زندانی می شوند و توسط پلیس ها تحت تعقیبن. از یک طرف سگ وحشی زندگیشون رو به خطر انداخته.  به دنبال یک سرقت ناموفق، راننده فراری یک خدمه چهار نفره مورد اصابت گلوله قرار گرفته است. خودروی فراری خارج از کنترل نشان داده می شود و سپس در حال برخورد با یک انبار متروکه است، در حالی که راننده مرده سرش روی فرمان قرار دارد. سه جنایتکار دیگر، استیسی، واکر و گیج به انبار پناه می برند. استیسی با راننده دیگری تماس می گیرد، اما تا روز بعد گرما تمام نشود، آنها را تحویل نمی گیرند.  زمانی که گیج برای سرقت مواد مخدر از داروخانه پست خود را ترک کرد، مشخص شد که نقشه سرقت را به هم زده است. در حالی که منتظر صبح هستند، استیسی به دوست دخترش گریس فکر می کند که سال ها قبل او را ترک کرده بود، اما از او خواست که به او بپیوندد...

 

عوامل ساخت فیلم Bullet Head 1017

فیلم کله فشنگی (همچنین به عنوان فیلم Unchained شناخته می شود) یک فیلم جنایی، درام و هیجان انگیر آمریکایی بلغاری است. این فیلم در سال 2017 به نویسندگی و کارگردانی پل سولت ساخته شد. در این فیلم شاهد بازی آدرین برودی، آنتونیو باندراس و جان مالکوویچ هستیم.
پل سولت نویسنده، تهیه کننده و کارگردان است که برای نوشتن فیلم هایی چون فیلم Tread 2020، فیلم Clean 2021 و سریال Mars به شهرت رسید.
آدرین برودی، بازیگر محبوب آمریکایی است که در فیلم های تحسین شده و مشهوری چون The pianist 2002، فیلم هتل بزرگ بوداپست 2014، فیلم نیمه شب در پاریس و فیلم Detachment 2011 نقش آفرینی کرده.  او به تازگی در فیلمی که بر اساس زندگی مرلین مونرو ساخته شده به نام فیلم Blonde 2022 به ایفای نقش پرداخته. آدرین برودی برای بازی نقش اول فیلم The pianist 2002 برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد نقش اول شد. برودی همچنین نامزد سه جایزه امی، یک جایزه بفتا و یک جایزه انجمن منتقدان شده. 
آنتونیو بندراس در نقش بلو، بازیگر، تهیه کننده و نویسنده اسپانیایی است‌. او در کارنامه هنری پر بار خودش 90 نامزدی، شصت و شش جایزه معتبر سینمایی و یک بار نامزدی اسکار در بخش بهترین اجرای بازیگر مرد در نقش اصلی رو برای بازی در فیلم Dolor y Gloria 2019 دارد. او در فیلم هایی نظیر فیلم The mask of zoro 1998 و The skin I live in 2011 بازی کرده. او در مجموع تا سال 2022 در 119 اثر سینمایی نقش آفرینی داشته. همچنین تهیه کنندگی 13 اثر رو نیز در کارنامه خود داره.

 

عملکرد فیلم کله فشنگی 2017

فیلم کله فشنگی که هشتم دسامبر سال 2017 منتشر شد، در باکس آفیس جهانی در مجموع تونست بیشتر از 360 هزار دلار بفروشه. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس 18 نقد میانگین امتیاز 6.1 از 10 رو بدست آورد. بازی بازیگران فیلم Bullet Head 2017 بار ها مورد تحسین منتقدان قرار گرفته. فیلمنامه به خوبی پیش میره. همچنین جلوه های ویژه و فیلمبرداری صحنه های مبارزه در سطح حرفه ای قرار می گیرند. کاربران وب سایت آی ام دی بی به فیلم Bullet Head 2017 نمره 5.4 از 10 رو دادن و این فیلم در متاکریتیک معدل 51 از صد که نشون دهنده بررسی های مختلط و متوسطه رو بدست آورد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.