دانلود فیلم
Bushwick بوشویک

2129 تعداد بازدید
User 1
10
/
5
AnimeList Rating
User 13K
10
/
5.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Bushwick
دانلود فیلم Bushwick

خلاصه فیلم بوشویک 2017

لوسی، دانشجوی سال دوم فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران، و دوست پسرش خوزه در حال خروج از مترو در بوشویک (در بروکلین) هستند که در آنجا مردی را می بینند که آتش گرفته و به سمت ایستگاه می دود. خوزه می دود تا ببیند چه خبر است، اما بلافاصله در اثر انفجار کشته می شود. لوسی می دود تا کمکی بیابد اما توسط دو مرد تعقیب می شود. آنها او را در خانه ای پیدا می کنند، اما مردان توسط استوپه، صاحب خانه کشته می شوند. استوپ، کهنه سرباز جنگی، خانه اش را ترک می کند تا سعی کند به خانواده اش در هوبوکن برسد. لوسی در حالی که سعی می کند به خانه مادربزرگش برود به او می پیوندد. در طول راه، استوپ مجروح می‌شود و به لوسی کمک‌های اولیه و تیراندازی با اسلحه را آموزش می‌دهد. وقتی به خانه مادربزرگ لوسی می رسند، او را به دلیل نارسایی قلبی مرده می بینند. با نفوذ مزدوران به خانه، آن دو فرار کرده و به بلیندا، خواهر لوسی، عقب نشینی می کنند. بلیندا که مواد مخدر مصرف کرده، متوجه نمی شود که چه اتفاقی در حال رخ دادن است تا زمانی که یک مزدور به خانه نفوذ کند و....

 

عوامل ساخت فیلم Bushwick 2017

بوشویک (به انگلیسی: Bushwick) یک فیلم اکشن و هیجان انگیز محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی جاناتان میلوت و کری مورنیون و نویسندگی نیک دامیسی و گراهام رزنیک است. این فیلم در مورد یک سرباز سابق بیمارستان نیروی دریایی ایالات متحده (دیو باتیستا) و یک دانشجوی جوان فارغ التحصیل (بریتنی اسنو) است که در طول تهاجم یک شبه نظامی مرموز و به شدت مسلح به شهرشان اتحادی غیر محتمل تشکیل می دهند. پس از مجروح شدن هر دو در جریان جنگ، آنها باید برای نجات اعضای خانواده و فرار به نقطه استخراج غیر نظامیان ارتش ایالات متحده با یکدیگر همکاری کنند.
دیو باتیستا در نقش استوپه فیلم بوشویک ۲۰۱۷، کشتی گیر معروف و بدنساز با ورود به عرصه بازیگری با پشتکار خودش رو به فیلم های مارپل، یونیورسال و وارنر برادرز رسوند. او به تازگی در سریال See نقش آفرینی کرده. همچنین در فیلم ارتش مردگان 2021 و فیلم انتقام جویان نیز حضور داشته.

 

عملکرد فیلم Bushwick 2017

در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس ۷۲ نقد فیلم Bushwick 2017 امتیاز ۴۷ درصد تایید رو گرفته. یکی از منتقدان این وب سایت درمورد فیلم نوشته: زیر متن سیاسی اجتماعی فیلم بوشویک اون رو به چیزی بیشتر از یک فیلم اکشن هیجان انگیز تبدیل می کنه. اما این ایده ها در یک فیلم سازی ضعیف حیف شده.  
فیلم بوشویک در سایت متاکریتیک بر اساس ۲۴ نقد امتیاز ۴۴ از ۱۰۰ رو گرفته. ارزش دانلود فیلم Bushwick 2017 و تماشای اون چیزی در حد متوسط شناخته شده. فیلم بوشویک در سایت آی ام دی بی از کاربران این سایت نمره ۵.۲ از ده رو گرفته.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.