دانلود فیلم
Captain Underpants: The First Epic Movie کاپیتان زیرشلواری

2532 تعداد بازدید
User 2
10
/
7
AnimeList Rating
User 30K
10
/
6.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Kapitein Onderbroek
دانلود فیلم Kapitein Onderbroek

خلاصه فیلم کاپیتان زیرشلواری 2017

در اوهایو، جورج بیرد و هارولد هاچینز دو دوست کلاس چهارم و همسایه‌ هایی هستند که اغلب با شوخی بیش از حد کارکنان مدرسه، به‌ویژه مدیر ظالمشان، آقای دکتر زندگی رو میگذرونن. این دو همچنین کتاب های کمیک درباره ابر قهرمانی به نام کاپیتان زیر شلواری می سازند، شخصیتی که قدرت های فوق العاده ای دارد اما فقط لباس زیر و شنل می پوشد. آنها از طریق یک شرکت کمیک به نام Treehouse Comix Inc ، کمیک رو به همکلاسی های خود می فروشند. شوخی های جورج و هارولد زمانی به پایان می رسد که آنها در حال دستکاری در یک اختراع توالت، توالت توربو 2000، ساخته شده توسط همکلاسی خود، ملوین اسنیدلی، دستگیر می شوند. آقای کروپ تصمیم می گیرد پسرها را در کلاس های جداگانه بگذارد و معتقد است که می تواند با آن به دوستی آنها پایان دهد...

 

عوامل ساخت فیلم کاپیتان زیرشلواری

فیلم Captain Underpants: The First Epic Movie یک فیلم انیمیشن کمدی ابرقهرمانی انیمیشن رایانه‌ای محصول کشور آمریکاست. این فیلم انیمیشن در سال ۲۰۱۷ بر اساس مجموعه رمان‌های کودکانه Dav Pilkey به همین نام، محصول کمپانی DreamWorks Animation و آخرین فیلم DreamWorks است که توسط فاکس قرن بیستم توزیع می‌شود. این فیلم را دیوید سورن بر اساس فیلمنامه ای از نیکلاس استولر کارگردانی کرد و صداپیشگان اد هلمز، کوین هارت، توماس میدلدیچ و نیک کرول در آن نقش آفرینی کردند. این فیلم بیستمین سالگرد ساخت سری کاپیتان زیرشلواری بود. در این فیلم، دو دانش‌آموز کلاس چهارم مدیر مدرسه شان را هیپنوتیزم می‌کنند و فکر می‌ کنند که او همان «کاپیتان زیرشلواری» است، ابرقهرمانی که با جرم و جنایت مبارزه می‌کند در حالی که فقط لباس زیر و شنل پوشیده است، و فکر می‌کند که این کار را کرده است.

 

عملکرد انیمیشن کاپیتان زیر شلواری

فیلم Captain Underpants: The First Epic Movie در بیست و یکم می 2017 در Regency Village Theatre  لس آنجلس به نمایش درآمد. این فیلم عموماً نقدهای مثبتی دریافت کرد و منتقدان انیمیشن، طنز، وفاداری و ارجاع به مواد اولیه آن و صداپیشگی، به ویژه از هلمز رو تحسین کردند. این فیلم تونست به فروش ۱۲۵ میلیون دلاری در سراسر جهان برسه که در مقابل بودجه 38 میلیون دلاریش که کمترین بودجه برای یک فیلم بلند انیمیشن DreamWorks بدست بیاره. یک مجموعه تلویزیونی نتفلیکس به نام The Epic Tales of Captain Underpants در 13 جولای 2018 منتشر شد که تاکنون 4 فصل با 45 قسمت و 3 قسمت ویژه پخش شده است. در وبسایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس ۱۳۶ نقد فیلم کاپیتان زیر شلواری ۸۷ درصد محبوبیت دریافت کرد. فیلم کاپیتان زیرشلواری فیلمی با انیمیشن تمیز و بی نقص، طرحی منظم و طنز به اندازه توصیف میشه. اگه دلتون برای یه انیمیشن کمدی جالب تنک شده دانلود کاپیتان زیر شلواری گزینه خوبی میتونه براتون باشه. در متاکریتیک بر اساس نظر ۲۵ منتقد این فیلم نمره ۷۰ از ۱۰۰ رو گرفت که نشون دهنده بررسی های عموما مطلوبه. کاربران وب سایت آی ام دی بی به فیلم کاپیتان زیرشلواری نمره ۶.۲ از ده رو دادن و اون رو دقیقا همون انیمیشنی توصیف کردن که بچه ها عاشقش خواهند شد. همچنین بزرگسالان زیادی در اجتماع وب سایت Imdb این انیمیشن رو تحسین کردن که نشون میده دانلود فیلم کاپیتان زیر شلواری محدودیت سنی ای نداره.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.