دانلود فیلم
Cars 3

2814 تعداد بازدید
User 3
10
/
8
AnimeList Rating
User 105K
10
/
6.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Cars 3
دانلود فیلم Cars 3

خلاصه فیلم Cars 3: Evolution

پنج سال پس از رقابت در جایزه بزرگ جهانی، لایتنینگ مک کوئین، که اکنون هفت بار قهرمان جام پیستون شده است، خودش رو در کنار جکسون استورم قرار می‌ دهد، یک تازه‌ کار که بخشی از نسل جدید اتومبیل‌ های مسابقه‌ ای است که از آخرین فناوری برای بهبود عملکرد بهره مند شده. همونطور که موفقیت استورم در طول فصل پیشرفت می کند و افراد تازه کار دیگر را جذب می کند، اکثر کهنه سربازان یا باز نشسته می شوند یا توسط حامیان مالی خود اخراج می شوند. در آخرین مسابقه فصل در لس آنجلس، رعد و برق پس از اینکه هر دو به میدان رفتند، شروع به عقب افتادن از استورم می کند. او تلاش می‌کند تا ادامه دهد، اما در این کار دچار یک تصادف شدید می‌ شود که به شدت مجروح می‌ شود و بدترین فصل ثبت‌ شده‌ اش را زودتر از موعد به پایان می‌ رساند، در حالی که استورم به قهرمانی جام پیستون ادامه می‌ دهد...

 

عوامل ساخت انیمیشن ماشین ها 3

انیمیشن Cars 3 یک فیلم پویانمایی کامپیوتری محصول کشور آمریکاست که در سبک کمدی ماجراجویی ساخته شده است و توسط استودیو انیمیشن پیکسار تولید و توسط والت دیزنی پیکچرز منتشر شده است. این انیمیشن دنباله‌ای برای فیلم Cars 2 2011 و سومین قسمت از سری فیلم‌ های ماشین ها ئه. این فیلم به کارگردانی برایان فی (که اولین تجربه کارگردانی‌ اونه) و تهیه‌کنندگی کوین ریهر و آندره وارن، بر اساس فیلمنامه‌ ای توسط کیل موری، باب پترسون ساخته شد. جان لستر که دو فیلم اول ماشین ها را کارگردانی کرد، به عنوان تهیه کننده اجرایی خدمت کرد. صدا پیشگان اوون ویلسون، لری کابل گای، بانی هانت، تونی شالهوب، گیدو کوارونی و...  هستند. در این فیلم، لایتنینگ مک کوئین (ویلسون) با کمک تکنسین جوان کروز رامیرز (آلونزو) قصد دارد تا به نسل جدیدی از اتومبیل های مسابقه رقابت کند.
گفتگوها برای سومین فیلم Cars در اواخر سال 2011 پس از اکران نسخه قبلی خود آغاز شد و در سال 2014 وارد مرحله تولید شد و لاستر گفت که این یک "داستان بسیار احساسی" خواهد بود و به مضامین فیلم اول بر می گردد. تیم سازنده این فیلم تحقیقاتی را بر روی چندین مسابقه نسکار، به ویژه افراد مسن تر و همچنین یک روانکاو ورزشی انجام دادند، در حالی که روی رابطه مک کوئین با داک هادسون و معنای آن نیز تمرکز کردند.

 

عملکرد فیلم Cars 3

انیمیشن Cars 3 تونست 383 میلیون دلار در سراسر جهان در برابر بودجه 175 میلیون دلاری خود بفروشه و به کم‌ فروش‌ ترین فیلم این مجموعه تبدیل شد، اما همچنان یک موفقیت بزرگ در گیشه بدست آورد. به طور کلی نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد، با تمجید از انیمیشن، داستان و عمق احساسی آن، بسیاری از منتقدان آن را بهبودی نسبت به نسخه قبلی خود می‌ دانستند. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس 233 نقد این فیلم میانگین امتیاز 69 درصد تایید رو دریافت کرد. رولینگ استون در مورد انیمیشن ماشین ها 3 نوشت: این یک انیمیشن دوستانه است که داستانی احساسی در مورد پیر شدن، تعقیب روز های شکوه و شادی دارد. هدف این انیمیشن فقط ساخت انیمیشن دو ساعته ساده و پر مخاطب و تجارت نیست. در واقع به چیزی سنگین تر از سود کمپانی اشاره می کند. دانلود فیلم ماشین ها ۳ برای هر سن و سالی قابل پیشنهاد است! این مجموعه همیشه سرگرم کننده باقی میمونه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.