دانلود فیلم
Columbus کلمبوس

1967 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 19K
10
/
7.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Columbus
دانلود فیلم Columbus

خلاصه فیلم Columbus 2017

در کلمبوس، ایندیانا، جین لی از کره جنوبی می‌ آید تا نقش پرستار برای پدر غریبه‌ اش ایفا کنه که در حین بازدید از شهر برای سخنرانی در مورد معماری، به کما رفته و اکنون در یک بیمارستان محلی است. یک روز جین با کیسی، زن جوانی که در کتابخانه ای نزدیک بیمارستان کار می کند، ملاقات می کند. کیسی با مادرش که یک معتاد در حال بهبودی است، زندگی می کند و از او مراقبت می کند. کیسی و جین چند روزی اطراف کلمبوس با هم همراه میشن. این دو در مورد معماری محلی بحث می کنند و کم کم با هم صمیمی تر میشن. جین احساس خشم خود را نسبت به پدرش که معتقد است بیشتر به کارش اهمیت می‌داد تا به او آشکار می‌کند. کیسی همچنین در مورد رویای خود برای یافتن شغل در صنعت معماری صحبت می کند. با این حال، او اعتراف می کند که نمی تواند مادرش را ترک کند تا آن را دنبال کند...

 

عوامل ساخت فیلم Columbus 2017

فیلم کلمبوس یک فیلم ژانر درام محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به نویسندگی، کارگردانی و تدوین کوگونادا به پخش رسید. Columbus 2017 اولین کارگردانی بلند کوگونادا است. این فیلم درباره پسر یک محقق مشهور معماری (جان چو) است که در کلمبوس، ایندیانا گیر می‌کند و با یک جوان علاقه‌مند به معماری (هیلی لو ریچاردسون) که در کتابخانه محلی کار می‌ کند، دوست می‌ شود. میشل فوربس، روری کالکین و پارکر پوزی نقش های مکمل را ایفا می کنند. کوگونادا نویسنده و کارگردان اهل کره جنوبی است و فیلم کلمبوس ۲۰۱۷ اولین ساخت فیلم بلند او و موفق ترینشون بود. 
جان چو بازیگر دورگه آمریکایی کره ای است که بیشتر شهرت او به خاطر ایفای نقش در فیلم هارولد و کومار ۲۰۰۴ و فیلم پیشتازان فضا است. او همچنین به عنوان مهمان در سریال هایی چون سریال آشنایی با مادر و سریال دکتر هاوس بازی کرده. 
هیلی ریچاردسون در نقش کیسی بازیگر آمریکایی است. او در فیلم Five Feet apart 2019 به همراه کول اسپراوس بازی کرد. او بیشتر برای بازی در فیلم های تحسین شده ای چون فیلم Split 2016 و فیلم در آستانه هفده سالگی به شهرت رسید.

 

عملکرد فیلم کلمبوس

این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم ساندنس 2017 به نمایش درآمد و در 4 آگوست 2017 توسط موسسه ساندنس در ایالات متحده اکران شد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس ۱۳۱ نقد فیلم Columbus 2017 میانگین نمره ۸.۲ از ده و امتیاز ۹۷ درصد تایید رو بدست آورد. این فیلم بخاطر ویژگی هایی نظیر بازی عالی بازیگران، آهنگسازی هنرمندانه و ربط هنر معماری به آشفتگی عشق مورد تحسین واقع شده. این فیلم در متاکریتیک بر اساس نظر ۲۷ منتقد نمره ۸۹ از ۱۰۰ رو گرفت که نشون دهنده تحسین جهانی فیلم Columbus 2017 است. برای دانلود فیلم Columbus 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید. کاپل نمایش داده شده در این فیلم شیمی خارق‌العاده ای رو به تصویر میکشن. لذت تماشای این عاشقانه به عمیق شدن پیوند این زوج و آرامشی است که کیسی و جین در نهایت در یکدیگر پیدا می کنند. فیلم کلمبوس ۲۰۱۷ نامزد دریافت ۴۵ جایزه معتبر سینمایی شد و درنهایت تونست دوازده تای اون ها رو به خونه ببره. دانلود فیلم Columbus 2017 و تماشای اون رو با اطمینان صد در صدی به طرفداران هنر و عاشقانه معرفی کنید. کاربران وب سایت آی ام دی بی به کلمبوس نمره ۷.۲ از ۱۰ رو دادن و اون رو فیلمی توصیف کردند که آشنایی ساده دو غریبه رو تا هنری به ابعاد معنوی نا گفته ارتقا می دهد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.