دانلود فیلم
Cop and a Half: New Recruit یک پلیس و نصفی: استخدام جدید

1923 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 827
10
/
5.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Cop and a Half: New Recruit
دانلود فیلم Cop and a Half: New Recruit

خلاصه فیلم یک پلیس و نصفی: استخدام جدید ۲۰۱۷

کارینا دختر ۱۲ ساله ای است که با مادربزرگش زندگی می کند و آرزو دارد پلیس شود. او برنامه های تلویزیونی پلیسی را تماشا می کند، وظایف پلیس را می داند و با دوستش نقش پلیس و دزد را بازی می کند. یک روز در حالی که در انباری جاسوسی می کند، شاهد یک جنایت است. او به ایستگاه پلیس می رود. آنها از او اطلاعات می خواهد، اما او از دادن آن امتناع می ورزد مگر اینکه او را پلیس کنند. آنها او را تحت مراقبت کارآگاه کهنه کار سیمونز قرار می دهند، که از بچه ها بدش می آید و این دو در یک سری رویداد های کمیک با هم متحد می شوند تا جنایتکار رو پیدا کنند.

 

عوامل ساخت فیلم Cop and a half 2017

فیلم یک پلیس و نیم (انگلیسی: Cop and a Half) فیلمی آمریکایی در ژانر پلیسی کمدی است. این فیلم در سال  2017 به کارگردانی جاناتان ای. روزنبام است که در آن شاهد بازی بازیگرانی چون لو دایموند فیلیپس لولو ویلسون جانت کیدر هستیم.
این فیلم درواقع بازسازی ای از فیلم Cop and a Half 1993 است که در رتبه اول در ایالات متحده افتتاح شد و 40.7 میلیون دلار در سراسر جهان در مقابل بودجه 14 میلیون دلاری فروخت. فیلم Cop and a Half: New Recruit دنباله ای با بودجه کمتر و مستقیم به دی وی دی به نام پلیس و نیم: استخدام جدید (2017) ساخته شد. جاناتان ای. روزنبام بیشتر به خاطر کارگردانی سریال های تلویزیونی شناخته شده. او کارگردانی سریال هایی چون سریال First Wave ، سریال The troop و همینطور یک قسمت از سریال R.L. Stine's the haunting Hour رو بر عهده داشته. او تا به حال پنج نامزدی در مراسم های معتبر سینمایی برنده شده. 
لو دیاموند فیلیپس بازیگر، کارگردان ‌و نویسنده آمریکایی است. او در کارنامه خود سابقه بازی در 155 اثر تا به حال رو داره. لو فیلیپس برای بازی در فیلم The crossroads of history 2016 نامزد جایزه امی شد. از دیگر فیلم های او می توان به فیلم Courage under Fire 1996 و فیلم Stand And deliver 1988 اشاره کرد. 
لولو ویلسون در نقش کارینا بازیگر نوجوان متولد 2005 است. او برای بازی در سریال هایی چون سریال Modern Love و سریال The haunting of hill house شناخته شده.

 

عملکرد فیلم Cop and a half: New Recruit

این فیلم در دهم آگوست 2017 در آلمان پخش شد. هرچند بازخورد های کمی داشت و استقبال زیادی ازش نشد. از این فیلم یه عنوان یک دنباله شکست خورده نسبت به نسخه اورجینالش یاد میشه. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز و متاکریتیک هیچ نقدی برای فیلم Cop and a Half: New Recruit 2017 ثبت نشد و کاربران وب سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره 5.3 از ده رو دادن. دانلود فیلم Cop and a Half: New Recruit 2017 صرفا به افرادی پیشنهاد میشه که فقط به دنبال یه کمدی معمولی و خانوادگی هستند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.