دانلود فیلم
Detroit دیترویت

2222 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 54K
10
/
7.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Detroit
دانلود فیلم Detroit

خلاصه فیلم Detroit 2017

در بیست و سوم ژانویه 1967 ، اداره پلیس دیترویت به یک باشگاه بدون مجوز حمله می کنه. در حالی که مظنونان دستگیر می شوند ، جمعیتی شکل می گیره و قبل از غارت فروشگاه های اطراف و شروع آتش سوزی ، شروع به پرتاب سنگ به سمت افسران می کند. با وجود مقامات دولتی ، نمایندگان منتخب و خدمات اضطراری که قادر به حفظ نظم نیستند ، گارد ملی و چتربازان ارتش میشیگان برای ارائه کمک به دیترویت وارد می شوند. در روز دوم شورش ، دو پلیس یک غارتگر رو درحال فرار دنبال می کنن. یکی از اونها ، فیلیپ کراوس ، مرد را با اسلحه در برابر دستورات به قتل می رساند و....

 

عوامل ساخت فیلم Detroit 2017

فیلم دیترویت یک فیلم درام، جنایی و تاریخی است که در سال 2017 به کارگردانی کاترین بیگلو ساخته و توسط مارک بول نوشته شده است. این فیلمنامه بر اساس حادثه Algiers Motel در هنگام شورش خیابان دوازدهم دیترویت سال 1967 نوشته شده. اکران این فیلم در بزرگداشت 50 مین سالگرد این رویداد بود. در فیلم Detroit 2017 شاهد بازی جان بویگا در نقش دیسموکس ، ویل پولتر ، جبی اسمیت ، جیکوب لاتیمور ، جیسون میچل ، هانا موری ، کیتلین دیور ، جک ریور ، بن اوتولی و ناتان دیویس هستیم.
کاترین بیگلو کارگردان آمریکایی است. معروف ترین ساخته اون فیلم مهلکه یا همان فیلم The hurt locker 2009 است که در مراسم اسکار سال ۲۰۱۰ شش جایزه رو از آن خودش کرد. او برای فیلم مهلکه ۲۰۰۹ جایزه بهترین کارگردان سال رو در مراسم اسکار از آن خود کرد و تونست اولین کارگردان زنی بشه که این جایزه رو در تاریخ اسکار برنده میشه.  او هم‌چنین فیلم هایی چون فیلم The weight of water 2000 و فیلم سی دقیقه پس از نیمه شب ۲۰۱۲ رو کارگردانی کرده. 
جان بویگا در نقش ملوین بازیگر و تهیه کننده انگلیسی است. او با ایفای نقش فین در سه گانه فیلم جنگ ستارگان شهرت بین المللی کسب کرد.

 

عملکرد فیلم دیترویت 2017

فیلم دیترویت در تاریخ بیست و ششم ژانویه 2017 در تئاتر فاکس ، دیترویت به نمایش در اومد و در تاریخ بیست و هستم ژانویه 2017 یک اکران تئاتر محدود را آغاز کرد ، در حالی که اکران گسترده اون از چهارم اوت آغاز شد.  این فیلم با ستایش ویژه منتقدین نسبت به جهت بیگلو ، فیلمنامه بول و اجرای بویگا ، پولتر و اسمیت مواجه شد. این فیلم بررسی های مثبتی دریافت کرد ، اما فقط 26 میلیون دلار در برابر بودجه 34 میلیون دلاری خود بدست آورد. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس ۳۰۶ بررسی فیلم Detroit 2017 تونست ۸۲ درصد تایید بگیره. در متاکریتیک بر اساس نظر ۴۹ منتقد این فیلم نمره ۷۷ از صد رو گرفت. به نظر منتقدان فیلم Detroit 2017 به مراتب بیشتر از یک زوزه لیبرال در برابر سم تشدید نژادپرستی آمریکاست.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.