دانلود فیلم
Downsizing کوچک سازی

2461 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 114K
10
/
5.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Downsizing
دانلود فیلم Downsizing

خلاصه فیلم Downsizing

دکتر یورگن آسبیورنسن، دانشمند نروژی، در جست‌ و جوی راهی برای مقابله با افزایش جمعیت و گرمایش جهانی، «کوچک‌سازی» را توسعه می‌دهد، فر آیندی غیر قابل برگشت که مواد آلی را کوچک می‌کند. او بخشی از اولین گروه از موارد آزمایش انسانی می‌شود و تشویق می‌ شود که این فرآیند باعث کاهش قد افراد به حدود پنج اینچ را انجام دهد، که مصرف و ضایعات آنها را به شدت کاهش می‌ دهد. وقتی پنج سال بعد این یافته ها در یک کنفرانس فاش شد، یک حس و حال جهانی ایجاد می شود. ده سال بعد، پل و آدری سافرانک، یک زوج متاهل از نظر مالی در اوماها، دیو و کارول جانسون را که کوچک شده‌اند، در دیدار مجدد پل دبیرستان می‌ بینند. به‌ جای مزایای زیست‌ محیطی تبلیغ‌ شده، دیو استدلال می‌ کند که دلیل واقعی کوچک‌ سازی این است که وقتی فرد کوچک است، پول بسیار فراتر می‌ رود. پل و آدری تصمیم می گیرند این روش را انجام دهند…

 

عوامل ساخت فیلم Downsizing 2017

فیلم Downsizing یک فیلم علمی تخیلی، کمدی، فانتزی و درام ساخت کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی الکساندر پین، نویسندگی پین و جیم تیلور و با بازی مت دیمون، کریستوف والتز، هانگ چاو و کریستن ویگ به نمایش در اومد. فیلم Downsizing ۲۰۱۷ داستان پل سافرانک را روایت می‌ کند که تصمیم می‌ گیرد برای کوچک کردن بدنش یک روش جدید اختراع شده را انجام دهد تا بتواند زندگی جدیدی را در یک جامعه تجربی آغاز کند، کاری که وقتی همسرش در آخرین لحظه از خانه بیرون می‌ رود، به تنهایی انجام می‌ دهد. فیلمبرداری اصلی فیلم در انتاریو، کانادا، در اول آوریل 2016 آغاز شد. 
الکساندر پین کارگردان و فیلمنامه نویس آمریکایی و برنده دو جایزه اسکار است. فیلم های الکساندر پین بیشتر بخاطر طنز سیاه و نگاه منتقدی که به جامعه مدرن آمریکا داره معروفن. او برای نوشتن فیلمنامه فیلم The Descendants 2011 و فیلم Sideways برنده جایزه اسکار شد. او همچنین کارگردانی فیلم هایی چون فیلم Election 1999 و فیلم Nebraska 2013 رو نیز برعهده داشت. 
مت دیمون، بازیگر، تهیه کننده و فیلمنامه نویس آمریکایی است او در رتبه بندی مجله فوربز به عنوان یکی از پول ساز ترین بازیگران سینما قرار گرفته. فیلم های او جمعا بیشتر از ۳.۸ میلیارد دلار به فروش رفتن. او جوایز ارزشمند زیادی از جمله یک اسکار برای بازی در Good will Hunting 1997 و دو جایزه گلدن گلوب برای فیلم Good will Hunting و فیلم The Martian 2015 بدست آورد. او همچنین در فیلم نجات سرباز رایان 1998 بازی کرده. جالبه بدونین مت دیمون یکی از تهیه کنندگان فیلم منچستر کنار دریا یا همون فیلم Manchester by the sea 2016 بوده که بخاطرش دوباره نامزد دریافت جایزه اسکار شد. 
هانگ چائو بازیگر آمریکایی است که پدر و مادرش با یک قایق از ویتنام پناهنده شدن و او در پناهگاهی در تایلند به دنیا اومد. هانگ چائو بعدا تونست از دانشگاه بوستون فارغ‌التحصیل بشه. او در سریال Big little lies نقش افرینی کرد و همچنین برای بازی در فیلم Downsizing نامزد دریافت جایزه بهترین نقش مکمل در مراسم گلدن گلب شد.

 

عملکرد فیلم کوچک سازی Downsizing

این فیلم در هفتاد و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز در سی آگوست 2017 به نمایش در اومد و در بیست و دوم دسامبر 2017 توسط پارامونت پیکچرز در ایالات متحده اکران شد. فیلم کوچک کردن ۲۰۱۷ یک شکست در گیشه بود و تنها تونست 55 میلیون دلار در برابر بودجه تولیدی ۷۶ میلیون دلاری خودش به دست بیاره. فیلم کوچک کردن نقد های متفاوتی از منتقدان دریافت کرد. با این وجود، این فیلم توسط هیئت ملی بازبینی به عنوان یکی از ده فیلم برتر سال 2017 انتخاب شد، همچنین چاو برای بازی در این فیلم، نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن در هفتاد و پنجمین جوایز گلدن گلوب شد. کاربران وب سایت آی ام دی بی به فیلم کوچک کردن ۲۰۱۷ نمره ۵.۸ از ده دادن. دانلود فیلم Downsizing به طرفداران بازی مت دیمون و فیلم های ژانر فانتزی پیشنهاد ویژه میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.