دانلود فیلم
Drone پهباد

1937 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 6.6K
10
/
5.4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Drone
دانلود فیلم Drone

خلاصه فیلم Drone 2017

در مارس 2016، یک حمله هواپیمای بدون سرنشین در پاکستان هدف مورد نظرش رو نابود می کنه، اما همچنین منجر به خسارات جانبی می شود و جان چندین بی گناه را می گیرد که در زمان نا مناسب در مکان نا مناسبی قرار گرفتند. یک سال بعد، در سالگرد حمله هواپیمای بدون سرنشین، امیر شاو خود را در خانه نیل ویستین، اپراتور قراردادی هواپیما های بدون سرنشین سیا می بیند. ویستین و خانواده‌ اش، به‌ ویژه پسرش، با از دست دادن پدر ویستین دست و پنجه نرم می‌ کنند. در حالی که ویستین می رود تا بقیه وسایل پدرش را از خانه ای برای سالمندان جمع کند، همسر ویستین، الن، توسط شاو دنبال می شود. شاو تصاویری جنایت‌ آمیز از درگیر شدن الن با مرد دیگری ثبت می‌ کند. ویستین که پس از بستن آخرین وسایل پدرش و اهدای لباس هایش از غم و اندوه فرو می ریزد، به خانه باز می گردد. در حالی که ویستین در خانه است، شاو را که بیرون از خانه ایستاده است، می گیرد و برای تحقیق بیرون می رود. شاو ادعا می کند که علاقه مند به خرید قایقی است که ویستین در جلوی خانه اش برای فروش به نمایش گذاشته بود. این قایق متعلق به پدر ویستین بود که وقتی پدرش دیگر نمی توانست از آن مراقبت کند به او داده شد. این دو وارد خانه ویستین می‌شوند تا در مورد قیمت قایق صحبت کنند، در حالی که سیا شاو را به عنوان منبع افشاگری که خصوصی ویستین و کارهای فوق سری او و دیگران به عنوان اپراتورهای هواپیماهای بدون سرنشین قراردادی انجام می‌دهند، ردیابی می‌کند...

 

عوامل ساخت فیلم پهباد 2017

فیلم Drone یک فیلم در ژانر هیجان انگیز محصول کشور کانادا است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ با بازی شان بین در نقش یک خلبان هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی است که با یک تاجر پاکستانی در زادگاهش مواجه می شود. این فیلم به کارگردانی و نویسندگی جیسون بورک در ماه آوریل در جشنواره بین المللی فیلم ونکوور 2017 به نمایش درآمد و در بیست و ششم می 2017 در سینماهای ایالات متحده اکران شد. در فیلم پهباد ۲۰۱۷ شاهد هنر نمایی شان بین در نقش نیل ویستین، پاتریک سابونگوی در نقش امیر شاو، مکسول هاینز در نقش شین ویستین، مری مک کورمک در نقش الن ویستین و جوئل دیوید مور در نقش گری هستیم. 
جیسون بورک کارگردان و نویسنده است که برای ساخت فیلم هایی در ژانر فانتزی و هیجان انگیز مثل فیلم black Fly 2014، فیلم Drone 2017 و سریال هایی چون سریال Medinah و سریال My Christmas Family tree به شهرت رسید. جیسون بورک برای کارگردانی فیلم shadow company 2006 و فیلم Black fly برنده جوایزی در مراسم Leo شد. 
شان بین بازیگر معروف انگلیسی در نقش نیل است. او برای بازی در نقش برومیر در قسمت اول سه گانه فیلم ارباب حلقه ها ۲۰۰۱ و پس از اون در نقش ند استارک در فصل اول سریال بازی تاج و تخت به شهرت جهانی دست پیدا کرد. شان بین در فیلم های تحسین شده ای چون فیلم مریخی ۲۰۱۵، فیلم flight Plan 2005 و فیلم تروآ ۲۰۰۴ بازی کرده.

 

عملکرد فیلم Drone 2017

فیلم پهباد در بیست و ششم می سال ۲۰۱۷ در سینما ها و پلتفرم های آنلاین سر تا سر ایالات متحده به نمایش در اومد. این فیلم در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر ۱۱ منتقد نمره ۴.۳ از ده و ۲۷ درصد تایید بدست اورد. همچنین در وب سایت متاکریتیک فیلم Drone 2017 چهل و نه درصد تایید منتقدان رو از آن خودش کرد. این فیلم با بودجه ۴ میلیون دلاری بسته شد هرچند که کاربران وب سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره ۵.۴ از ده رو دادن. دانلود فیلم Drone 2017 به طرفداران فیلم های مهیجی با مضمون پهباد و مشکلاتشون مثل فیلم Good kill و فیلم Eye in the sky پیشنهاد ویژه میشه. موسیقی متن فیلم پهباد تاثیر درخشانی بر درام اصلی داره. مضمون جنگ با جزییات و هوشمندانه به تصویر کشیده میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.