دانلود فیلم
Dunkirk دانکرک

4046 تعداد بازدید
User 6
10
/
7.33
AnimeList Rating
User 672K
10
/
7.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Dunkirk
دانلود فیلم Dunkirk

خلاصه فیلم Dunkirk

در سال 1940، در طول نبرد فرانسه، سربازان متفقین به دانکرک عقب نشینی کردند. تامی جنسن، یک سرباز جوان انگلیسی، تنها بازمانده یک گروه کمین آلمانی است. در ساحل، او هزاران سرباز را در انتظار بازگشت پیدا می کند و با گیبسون، یک سرباز دور افتاده که در حال دفن جسدی است، ملاقات می کند. پس از حمله بمب‌ افکن غواصی لوفت‌ وافه، آن‌ ها سعی می‌کنند سوار کشتی بیمارستان شوند، اما دستور پیاده‌ روی به آنها داده می‌ شود. کشتی توسط بمب افکن های غواصی غرق شد. تامی الکس، یک سرباز دیگر را نجات می دهد. نیروی دریایی سلطنتی با داشتن یک خال آسیب‌ پذیر برای سوار شدن به کشتی‌ های عمیق، کشتی‌ های غیر نظامی را در بریتانیای کبیر که می‌توانند به ساحل برسند، درخواست می‌ کند...

 

عوامل ساخت فیلم Dunkirk 2017

فیلم Dunkirk یک فیلم در ژانر جنگی، تاریخی، اکشن و درام محصول کشور های انگلیس، هلند، فرانسه و آمریکاست. دانکرک در سال ۲۰۱۷ به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌ کنندگی کریستوفر نولان ساخته شده است که تخلیه دانکرک در جنگ جهانی دوم را از منظر زمین، دریا و هوا به تصویر می‌ کشد. نولان و اما توماس آن را تولید کردند. در این فیلم شاهد بازی بازیگرانی چون فیون وایتهد در نقش تامی جنسن، تام گلین-کارنی در نقش پیتر داوسون، جک لودن در نقش کالینز، هری استایلز در نقش الکس که اولین بازی او نیز هست، آنئورین بارنارد در نقش گیبسون و جیمز دارسی در نقش کلنل وینت هستیم. 
فیلم دانکرک، تخلیه را با دیالوگ های کمی به تصویر می کشد، زیرا کریستوفر نولان در عوض در این فیلم به دنبال ایجاد تعلیق از سینما و موسیقی بود. فیلمبرداری فیلم دانکرک در ماه می 2016 در دانکرک آغاز شد و در سپتامبر همان سال در لس آنجلس، زمانی که مراحل پس از تولید آغاز شد، به پایان رسید. هزاران نفر بازیگر سیاه لشکر و همچنین قایق های تاریخی از تخلیه و هواپیما های دوره برای ساخت این فیلم به کار گرفته شدند. کریستوفر نولان، کارگردان، تهیه کننده و فیلمنامه نویس بریتانیایی آمریکایی است. فیلم های او تا به حال بیشتر از ۴.۷ میلیارد دلار در سراسر دنیا به فروش رفتن. فیلم های کریستوفر نولان برنده ۱۱ جایزه اسکار و ۳۶ نامزدی در این مراسم است. خود او برنده پنج جایزه اسکار، پنج جایزه بفتا و شش جایزه گلدن گلوب بوده است. او فیلم های تحسین شده اس نظیر فیلم میان ستاره ای ۲۰۱۴، فیلم دانکرک ۲۰۱۷ و فیلم Tenet 2020 رو ساخته است و برای دانکرک نامزد جایزه اسکار بهترین کارگردانی و بهترین فیلم شد. 
فیون وایتهد در نقش تامی جنسون بازیگر تازه کار و نو ظهوریه که علاوه بر فیلم دانکرک در فیلم های The Duke 2020 و فیلم Black mirror bandersnatch نیز بازی کرده. 
تام گلین کارنی بازیگر نوظهور بریتانیایی است که بعد از دانکرک به تازگی در سریال خاندان اژدها نقش ایگان تارگرین دوم رو ایفا می کرد.
هری استایلز یکی از اعضای گروه موسیقی وان دایرکشن است. او با نقش الکس در فیلم دانکرک اولین تجربه حرفه ای بازیگری خودش رو شروع کرد.

 

عملکرد فیلم دانکرک 2017

این فیلم که توسط Warner Bros. Pictures توزیع شد، در 13 ژوئیه 2017 در میدان Odeon Leicester در لندن به نمایش درآمد و در 21 ژوئیه در بریتانیا و ایالات متحده اکران شد. این فیلم با فروش 527 میلیون دلاری پرفروش‌ترین فیلم جنگ جهانی دوم است. Dunkirk برای فیلمنامه، کارگردانی، تدوین، موسیقی، طراحی صدا و فیلمبرداری مورد تحسین قرار گرفت. برخی از منتقدان آن را بهترین اثر نولان و یکی از بهترین فیلم های جنگی می‌دانند. این فیلم جوایز مختلفی دریافت کرد، از جمله هشت نامزدی در نودمین دوره جوایز اسکار: بهترین فیلم و بهترین کارگردانی (اولین نامزدی کارگردانی نولان در اسکار). این فیلم برنده جایزه بهترین تدوین صدا، بهترین میکس صدا و بهترین تدوین فیلم شد.  دانلود فیلم دانکرک و تماشای اون رو به هرکسی با هر سلیقه ای میشه پیشنهاد داد. 
این فیلم با بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری ساخته شده و در نهایت به فروش ۵۲۷ میلیون دلاری در باکس آفیس جهانی رسیده. فیلم دانکرک در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر ۴۶۸ منتقد تونست امتیاز ۹۲ درصد تایید رو بگیره. دانلود فیلم Dunkirk 2017 به طرفداران فیلم هایی نظیر فیلم نجات سرباز رایان پیشنهاد میشه. دانکرک موفق به دریافت سه جایزه اسکار و شصت و شش جایزه دیگر شد. این فیلم همچنین ۲۳۵ نامزدی در جشنواره های مختلف دیگر نیز بدست آورد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.