دانلود فیلم
Entanglement درهم تنیدگی

1685 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 806
10
/
5.9
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Entanglement
دانلود فیلم Entanglement

خلاصه فیلم درهم تنیدگی 2017

بن لایتن، پسری که اخیراً طلاق گرفته است، زندگی فلاکت بار و بیکاری را دارد. پس از چندین بار اقدام به خودکشی، او در نهایت با همسایه مسخره کننده و در عین حال مفید خود تبی سانگ دوست می شود. بن در حین پروسه چگونگی فروپاشی زندگی خود از طریق درهم تنیدگی کوانتومی، متوجه می‌شود که تقریباً یک خواهر خوانده داشته است. با احساس اینکه این کلید خوشبختی اوست، او تصمیم می گیرد تا او را پیدا کند و متوجه شود که این زنی است که قبلاً به نام هانا ودرز با او آشنا شده است. بن از طریق ملاقات های مداوم با او، عاشق او می شود و می آموزد که زندگی و عشق بسیار پیچیده تر از آن چیزی است که او فکر می کرد...

 

عوامل ساخت فیلم Entanglement 2017

فیلم درهم تنیدگی یک فیلم در ژانر کمدی، درام و رمانتیک محصول کشور کانادا است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی جیسون جیمز و نویسندگی جیسون فیلیترولت ساخته شده است. در این فیلم توماس میدلدیچ در نقش بن لایتن، جس ویکسلر در نقش هانا وترز، دیانا بنگ به عنوان سانگ تابی و راندال ادواردز در نقش جوئل نقش آفرینی می کند. فیلم Entanglement 2017 بن (میدلدیچ) رو دنبال می‌کند که پس از کشف اینکه از راه های مختلف متوجه می‌ شود که آنها تقریباً خواهر و برادر می‌ شوند، با هانا (وایکسلر) رابطه عاشقانه برقرار می‌کنند. این اولین فیلم بلندی است که از طریق Dark Star Pictures تولید شده و در جشنواره بین‌المللی فیلم سیاتل در 19 مارس 2017 به نمایش درآمد، قبل از اینکه در دوم فوریه 2018 در سینما اکران شود. 
جیسون جیمز کارگردان، تهیه کننده است که برای کارگردانی فیلم هایی چون فیلم Entanglement 2017، فیلم That Burning Feeling 2013 و فیلم Mountain Men 2014 شناخته میشه. جیسون جیمز برای فیلم The burning Feeling 2013 برنده جایزه فستیوال فیلم بین المللی ونکوور شد. 
توماس میداتیچ بازیگر نقش بن رو هممون برای بازی او در فیلم گرگ وال استریت 2013 و یا فیلم روزی روزگاری در ونیز 2017 می شناسیم. او همچنین در سریال سلیکون ولی حضور داشت.

 

عملکرد فیلم Entanglement 2017

فیلم در هم تنیدگی ۲۰۱۷، در وب‌ سایت جمع‌ آوری نقد Rotten Tomatoes، بر اساس 33 نقد، 61 درصد محبوبیت بدست آورد و میانگین امتیاز 5.9/10 را گرفت. اجتماع انتقادی این وب‌ سایت در مورد فیلم Entanglement 2017 نوشتند: «درهم تنیدگی ثابت می‌کند که هنوز هم جایی برای کمدی‌های عاشقانه عجیب و غریب وجود دارد - حتی اگر با تعدادی از عناصر که معمولاً منجر به فاجعه‌ای زیبا می‌شوند در خم تنیده شود.» در متاکریتیک، فیلم میانگین وزنی امتیاز دارد 54 از 100، بر اساس 13 منتقد، نشان دهنده بررسی های مختلط یا متوسط برای این فیلمه. دانلود فیلم Entanglement 2017 برای یک برنامه اخر هفته کمدی و سرگرم کننده انتخاب خوبی میتونه باشه. کاربران وب سایت آی ام دی بی به این فیلم ۵.۹ از ده رو دادن و اون رو فیلمی که یکبار ارزش دیدن رو داره توصیف کردن.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.