دانلود فیلم
Ferdinand فریدناند

3326 تعداد بازدید
User 4
10
/
7
AnimeList Rating
User 59K
10
/
6.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Ferdinand
دانلود فیلم Ferdinand

خلاصه انیمیشن فیلم ferdinand

در اسپانیا، فردیناند جوان با گوساله‌ ها و گاو های نر دیگر در «کازا دل تورو» سنور مورنو زندگی می‌ کند، جایی که گاو ها برای گاوبازی آموزش می‌ بینند. فردیناند صلح طلب است و عاشق گل و توسط گوساله های دیگر Valiente، Guapo و Bones مورد آزار و اذیت قرار می گیرد. یک ماتادور از راه می رسد و پدران گوساله ها برای تحت تاثیر قرار دادن او می جنگند. فردیناند از کاسا دل تورو فرار می کند و به مزرعه گلی می رود که متعلق به خوان و دخترش نینا است که او را به فرزندی قبول می کنند. دو سال بعد، فردیناند تبدیل به یک گاو نر عظیم الجثه اما هنوز مهربان شد. خوان تشخیص می دهد که فردیناند آنقدر ترسناک به نظر می رسد که نمی تواند مانند سال های گذشته در جشنواره سالانه گل همراه شود. فردیناند به هر حال آنها را تعقیب می کند، اما زنبور او را نیش می زند و وحشت می کند و به طور تصادفی میدان شهر را ویران می کند. افسران کنترل حیوانات او را خطرناک می دانند و قبل از اینکه نینا و خوان توضیح دهند او را می برند.‌..

 

عوامل ساخت فیلم Ferdinand 2017

فیلم فردیناند (Ferdinand) یک فیلم کمدی انیمیشن کامپیوتری محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۱۷ است که توسط Blue Sky Studios ساخته شده و توسط فاکس قرن بیستم توزیع شده است. این فیلم، بازسازی آزاد فردیناند گاو و بر اساس کتاب کودکان مونرو لیف و رابرت لاوسون در سال 1936، داستان فردیناند، توسط رابرت ال بیرد، تیم فدرل و براد کوپلند نوشته شده و کارلوس سالدانها آن را کارگردانی کرده است. صداپیشگان این فیلم شامل جان سینا، کیت مک‌ کینون، بابی کاناواله، پیتون منینگ، آنتونی اندرسون، دیوید تنانت، تیم نوردکوئیست، لیلی دی، خوانز، جرود کارمایکل، میگل آنجل سیلوستر، رائول اسپارزا، جینا رودریگز و جینا رودریگز می‌شوند. موسیقی این فیلم توسط جان پاول ساخته شد و هشتمین و آخرین همکاری او با آسمان آبی قبل از بسته شدن آن در دهم آوریل 2021 بود. داستان توسط ران برچ، دیوید کید و دان رایمر نوشته شده است و یک صلح طلب ملایم را دنبال می کند. گاو نر به نام فردیناند که از شرکت در گاوبازی امتناع می ورزد اما مجبور می شود به عرصه ای برگردد که در آن هنگام رویارویی با بزرگترین گاوباز جهان، اعتقاداتش به چالش کشیده می شود.

 

عملکرد انیمیشن فریدناند ۲۰۱۷

فردیناند در دهم دسامبر 2017 در لس آنجلس به نمایش در اومد و در پونزده دسامبر 2017 در ایالات متحده در قالب های سه بعدی و 2 بعدی اکران شد و نقد های متفاوت و اکثرا مثبتی از منتقدان و تماشاگران دریافت کرد. این یک بمب باکس آفیس در باکس آفیس آمریکای شمالی بود، اما در سطح بین المللی بهتر عمل کرد و در مقابل بودجه تولید 111 میلیون دلاری، 296 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت. انیمیشن فردیناند نامزد بهترین انیمیشن بلند در نودمین دوره جوایز اسکار (شکست در برابر Coco) و همچنین نامزدی در هفتاد و پنجمین جوایز گلدن گلوب برای بهترین فیلم بلند انیمیشن (همچنین در مقابل کوکو شکست خورد) و بهترین آهنگ اصلی ("خانه") شد. همچنین این آخرین فیلم استودیو بلو اسکای بود که نامزد اسکار و گلدن گلوب شد، زیرا استودیو در آپریل 2021 تعطیل شد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.