دانلود فیلم
Flatliners فلت لاینرها

2396 تعداد بازدید
User 1
10
/
7
AnimeList Rating
User 49K
10
/
5.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Flatliners
دانلود فیلم Flatliners

خلاصه فیلم Flatliners 2017

کورتنی یک دانشجوی پزشکی است که به فکر زندگی پس از مرگ است. او از همکلاسی‌هایش، جیمی و سوفیا، دعوت می‌کند تا در یک آزمایش در یک اتاق بیمارستان بلااستفاده به او بپیوندند: با استفاده از دفیبریلاسیون برای متوقف کردن قلبش برای شصت ثانیه در حالی که نوار مغز می گیرد. او به آنها اطمینان می دهد که آنها مسئول هیچ حادثه ای نیستند. سوفیا مخالف این است، اما به هر حال جیمی این کار را انجام می دهد. پس از شصت ثانیه، آنها قادر به احیای او نیستند تا زمانی که یکی از دانش‌آموزان، ری، وارد عمل می‌شود. مارلو، رقیب ری، از راه می رسد و از آزمایش با خبر می شود...

 

عوامل ساخت فیلم Flatliners 2017

فیلم Flatliners یک فیلم علمی تخیلی آمریکایی در ژانر ترسناک و روانشناختی است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی نیلز آردن اوپلف و نویسندگی بن ریپلی ساخته شد. این فیلم دنباله‌ ای مستقل و بازسازی فیلمی به همین نام محصول سال 1990 است. فیلم Flatliners داستان پنج دانشجوی پزشکی را دنبال می‌ کند که تلاش می‌ کنند آزمایش‌ هایی انجام دهند که تجربیات نزدیک به مرگ را ایجاد کند. در این فیلم شاهد هنرنمایی بازیگرانی چون الیوت پیج در نقش کورتنی هلمز، دیگو لونا در نقش ری، نینا دوبرو در نقش مارلو، جیمز نورتون در نقش جیمی، میگل آنتونی در نقش سایرس گدجون و جنی ریون در نقش ایرینا ونگ هستیم.
نیلز آردن اوپلو، کارگردان و فیلم‌ نامه‌ نویس اهل دانمارک است. او کارگردانی فیلم هایی نظیر فیلم دختری با تتو اژدها یا همون The Girl With the Dragon Tattoo 2009، فیلم Held for Ransom 2019 و فیلم Drommen 2006 رو برعهده داشته. نیلز آردن اوپلو برای کارگردانی فیلم Man som hatar kvinnor 2009 برنده جایزه بفتا سال 2011 شد. 
نینا دوبرو بازیگر زاده بلغارستان بیشتر بخاطر بازی در نقش الینا گیلبرت در سریال خاطرات خون آشام به شهرت رسید. او همچنین در فیلم هایی نظیر The Perks Of being a wallflower 2012 و فیلم The Final Girls 2015 به ایفای نقش پرداخته. نینا دوبرو بخاطر بازی در سریال Vampire diaries برنده جوایز زیادی از جمله People choice awards شد.
الیوت پیج بازیگر کانادایی تبار است که بیشتر برای بازی در فیلم Juno 2007 به شهرت رسید و تونست بخاطر اون نقش نامزد جایزه گلدن گلوب، جایزه اسکار، بفتا و انجمن بازیگران فیلم بشه. او همچنین در فیلم هایی چون فیلم Inception 2010، فیلم ایکس من 2014 و فیلم Hard Candy 2005 به ایفای نقش پرداخته.

 

عملکرد فیلم Flatliners

سونی پیکچرز این فیلم را در بیست و نهم سپتامبر 2017 در ایالات متحده اکران کرد. این فیلم توسط منتقدان مورد نقد منفی قرار گرفت و عموماً اظهار داشتند که این فیلم مشکلات نسخه اصلی را دوباره تکرار می کند، اما فروش در باکس آفیس متوسط بود. برای دانلود فیلم Flatliners 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید. فیلم Flatliners 2017 موفق شد با بودجه 19 میلیون دلاری به فروش 45 میلیون دلار در سراسر جهان برسه. فیلم Flatliners 2017 در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر ۷۹ منتقد امتیاز ۴ درصد تایید رو گرفت. متاکریتیک به این فیلم نمره ۲۷ از صد رو بر اساس نظر بیست منتقد بهش داد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.