دانلود فیلم
Flower گل

1878 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 9.7K
10
/
6.0
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Flower
دانلود فیلم Flower

خلاصه فیلم Flower 2017

اریکا وندروس هفده ساله به یک افسر پلیس در ماشین گشتش خدمات جنسی می دهد، پس از آن دو نفر از دوستان او مخفیانه می آیند و ویدیو اون دو رو ضبط می کنند. آنها بعد از این ماجرا خواستار 400 دلار از پلیس اند و ازش اخاذی می کنند زیرا اریکا زیر سن قانونی است. اریکا و دوستانش گروهی هستند که اغلب پدوفیل ها را به دام می اندازند. اریکا در حال پس انداز است تا پدرش را از زندان آزاد کند، جایی که او در انتظار محاکمه به دلیل تلاش برای سرقت از یک کازینو است. لوری مادر اریکا از هرزگی اریکا ناراحت نمی شود، اما لوری از اینکه اریکا دوست پسر جدید لوری باب را دوست ندارد ناراحت است. باب یک پسر چاق به نام لوک دارد، یک جوان 18 ساله که از نظر عاطفی آشفته است که از دوره توانبخشی خارج می شود و برای زندگی با آنها می آید. اریکا به لوک پیشنهاد رابطه جنسی دهانی می‌دهد که او قبول نمی‌ کند، اما کم کم با هم دوست میشن.

 

عوامل ساخت فیلم Flower 2017

فیلم Flower یک فیلم در ژانر کمدی و درام محصول کشور آمریکا است. این فیلم محصول سال ۲۰۱۷ به کارگردانی مکس وینکلر، بر اساس فیلمنامه ای از الکس مک آلی، وینکلر و مت اسپایسر ساخته شده است. در این فیلم شاهد نقش آفرینی زوئی دویچ در نقش اریکا وندروس، کاترین هان در نقش لوری وندروس، آدام اسکات در نقش ویل جردن، تیم هایدکر در نقش باب شرمن، دیلن گلولا در نقش کالا و مایا اشت در نقش کلودین هستیم.
مکس دنیل وینکلر، فیلمنامه نویس و کارگردان سینما و تلویزیون آمریکا است. کارگردانی فیلم Ceremony 2010 با بازی مایکل آنگارانو و اوما تورمن از آثار او می باشد. این فیلم اولین کارگردانی فیلم سینمایی وینکلر بود.
زوئی دویچ بازیگر آمریکایی است که از سال ۲۰۱۰ فعالیت حرفه ای خودش رو آغاز کرده. او برای بازی در فیلم Set it Up 2018، فیلم Zombieland: double tap و سریال The politician شناخته شد و تا به حال دو جایزه و چهار نامزدی در مراسم های معتبر دریافت کرده است.

 

عملکرد فیلم گل 2017

اولین نمایش جهانی فیلم گل 2017 در جشنواره فیلم ترایبکا در بیستم آپریل 2017 بود. برای دانلود فیلم Flower 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید. این فیلم در شونزدهم مارس 2018 توسط The Orchard به نمایش عموم در اومد. در بیست و سوم ژوئن 2016، گزارش شد که زوئی دویچ، کاترین هان، آدام اسکات و تیم هایدکر در فیلم گل ۲۰۱۷ به کارگردانی مکس وینکلر بر اساس فیلمنامه ای از الکس مک آلی که در لیست سیاه بهترین فیلمنامه های تولید نشده 2012 قرار داشت، بازی خواهند کرد. فیلم گل ۲۰۱۷ برای اولین بار در جشنواره فیلم ترایبکا ۲۰۱۷ در ۲۰ آوریل ۲۰۱۷ به نمایش درآمد. اندکی بعد، The Orchard حقوق پخش فیلم را به دست آورد. این فیلم در شونردهم مارس 2018 منتشر شد. فیلم Flower 2017 بر اساس 74 نقد با میانگین امتیاز 5.6/10 در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes تونست 50 درصد تایید بگیره. اجماع منتقدان این وب‌ سایت در وصف Flower 2017 می گویند: «Flower ثابت می‌کند که زوئی دویچ می‌تواند حتی مضحک‌ ترین شخصیت‌های نوشته‌ شده را زنده کند.» در متاکریتیک میانگین امتیاز 45 از 100، بر اساس نظر 20 منتقد، نشان‌دهنده «بررسی‌های مختلط یا متوسط» برای فیلم Flower 2017 است. دانلود فیلم Flower 2017 به طرفداران ژانر کمدی درام و برای گذروندن یه اخر هفته سرگرم کننده پیشنهاد میشه. کاربران وب سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره ۶ از ده رو دادن.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.