دانلود فیلم
Freak Show شوی عجیب غریب

2092 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 4.4K
10
/
6.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Freak Show
دانلود فیلم Freak Show

خلاصه فیلم Freak show 2017

داستان با بیلی بلوم شروع می شود که به آینه خیره میشه و آرایش خودش رو درست میکنه و می دانیم که او یک نوجوان معمولی نیست. با گذر به سال‌ های جوانی‌ اش، مادر خوش‌ گذران، پر زرق و برق و الکلی‌ اش موو (بت میدلر) او را می‌ پرستد و فعالانه او را تشویق میکند. این باعث مشاجره های زیادی بین مادرش و پدر محافظه کار بیل می شود که از هم جدا می شوند. بیلی بلوم هفت سال با او در کانکتیکات زندگی می‌ کند تا اینکه پس از ناپدید شدن ناگهانی او برای زندگی در عمارت پدر ثروتمندش در اعماق جنوب منتقل شود. بیلی بیشتر به دنیای لباس‌ های فانتزی خود پناه می برد و توصیه فلورانس خانه‌دار را برای پوشیدن محافظه‌ کارانه، مانند شلوار جین، برای اولین روزش در دبیرستان محلی نادیده می‌ گیرد...

 

عوامل ساخت فیلم Freak show 2017

فیلم Freak Show یک فیلم در ژانر کمدی و درام محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی ترودی استایلر و نویسندگی پاتریک جی کلیفتون و بت ریگازیو به نمایش در اومد که بر اساس رمانی به همین نام نوشته جیمز سنت جیمز ساخته شده است. در فیلم شوی عجیب غریب ۲۰۱۷ شاهد هنرنمایی الکس لاوتر در نقش بیلی بلوم، یک نوجوان بامزه، خوش قلب و دانش آموز جدید در یک دبیرستان فوق محافظه کار، ادی شویگارت در نقش بیلی بلوم جوان، ابیگیل برسلین در نقش لینت، رهبر تیم تشویق و رقیب بیلی، میکی سامنر در نقش دکتر ورونیکا ویکرز و بت میدلر در نقش موو، مادر بیلی هستیم.
ترودی استایلر بازیگر و فیلمساز انگلیسی است.  او برای بازی در فیلم هایی نظیر فیلم Filth 2013، فیلم The next Three Days 2010 و فیلم Zoolander 2 شناخته شده. از آثار ساخته شده توسط او میشه به فیلم Moon 2009 و فیلم A Mouthful of Air 2021 اشاره کرد.
الکس لاوتر بازیگ اهل بریتانیا است. از فیلم‌ ها یا برنامه‌ های تلویزیونی که وی درشون نقش داشته‌ است می‌توان به سریال Black Mirror، فیلم بازی تقلید ۲۰۱۴ و سریال پایان دنیای لعنتی یا همون سریال The End of the F World اشاره کرد. او برای ایفای نقش آلن تورینگ در فیلم بازی تقلید برنده جایزه بازیگر جوان بریتانیایی سال حلقه منتقدان فیلم لندن شد.
ابیگیل برسلین بازیگر آمریکایی است. او یکی از جوان ترین کاندیدا های جایزه اسکار بوده‌ است و در فیلم‌ هایی چون فیلم Signs 2002، فیلم جزیره نیم ۲۰۰۸، فیلم بخاطر خواهرم ۲۰۰۹ و فیلم Zombieland 2009 بازی کرده‌ است. او اولین تبلیغ بازرگانی اش را در ۳ سالگی و اولین فیلمش نشانه‌ ها را در ۵ سالگی بازی کرد.

 

عملکرد فیلم شوی عجیب غریب 2017

این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره بین المللی فیلم برلین در سیزدهم فوریه 2017 انجام داد. این فیلم در 12 ژانویه 2018 توسط IFC Films اکران شد. فیلم Freak show 2017 بر اساس 43 نقد با میانگین امتیاز 5.6 از ده در وب‌ سایت جمع‌ آوری نقد Rotten Tomatoes تونست امتیاز 53 درصد تایید بگیره. اجماع انتقادی این وب‌ سایت می‌ گوید: «Freak Show برای پوشش داستان کلیشه‌ای و مسیر ناهموارش به بازی‌ های جذاب و بدیهی نیت خوب متکی است و برای برخی از بینندگان، ممکن است کافی باشد». در سایت متاکریتیک، میانگین امتیاز 54 از 100، بر اساس 8 منتقد، نشان دهنده "بررسی های مختلط یا متوسط" برای فیلم نمایش عجیب ۲۰۱۷ است. مجله ورایتی نوشت: «اولین کار کارگردانی درخشان اما سطحی ترودی استایلر، داستانی از در دوران بلوغ همجنس‌ گرایان است.» دانلود فیلم Freak show 2017 به طرفداران ژانر کمدی درام پیشنهاد میشه. کاربران وب سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره ۶.۵ از ده دادند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.