دانلود فیلم
Gangster Land سرزمین گانگستر

2182 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1.6K
10
/
4.4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم In the Absence of Good Men
دانلود فیلم In the Absence of Good Men

خلاصه فیلم In the absence of good men 2017

این فیلم داستان ظهور آل کاپون در دنیای مردگان شیکاگو را از نگاه جک مک گورن روایت می کند. مک گورن، بوکسور آماتور موفق، پس از قتل پدرش به مافیای ایتالیا می پیوندد و به همراه دوستش آل کاپون در سازمان پیشرفت و ترقی می کند. تجارت شکوفا می شود، اما ایتالیایی ها و مافیای ایرلندی در اطراف دین "دیون" اوبانیون و جورج "باگز" موران نبرد شدیدی را برای برتری جنایتکارانه در جهان مردگان شیکاگو آغاز می کنند که در به اصطلاح «کشتار روز ولنتاین» به اوج خود می رسد.

 

عوامل ساخت فیلم Gangster Land 2017

فیلم سرزمین گانگستر که همچنین با نام فیلم "در غیاب مردان خوب" شناخته میشه، یک فیلم در ژانر درام، جنایی و اکشن ساخت کشور آمریکاست. این فیلم به کارگردانی تیموتی وودوارد جونیور ساخته شده و در اون شاهد هنرنمایی میلو گیبسون در نقش آل کاپون، شان فارس در نقش جک "ماشین گان" مک گورن، جیسون پاتریک در نقش کارآگاه رید و جیمی لین سیگلر در نقش لولو رولف هستیم.
تیموتی وودوارد جونیور بازیگر و کارگردان آمریکایی است که از آثار مهم کارگردانی او می‌توان به فیلم‌ هایی چون فیلم خوب، بد و مرده ۲۰۱۵، فیلم Traded 2016، فیلم خشونت آمریکایی ۲۰۱۷ و فیلم تماس ۲۰۲۰ اشاره کرد.
مایلو گیبسون هنرپیشه اهل آمریکا است. او برای نقش‌هایش در فیلم‌ هایی چون فیلم ستیغ هک‌سا ۲۰۱۶، فیلم سرزمین گانگستر ۲۰۱۷ و فیلم زیر چراغ‌های استادیوم ۲۰۲۱ شناخته می شود. گیبسون اولین فیلم خود را در فیلم پدرش ستیغ هک‌سا یا همان فیلم Hacksaw Ridge انجام داد.

 

عملکرد فیلم Gangster Land 2017

فیلم Gangster Land 2017 در اول دسامبر 2017 در سینما ها و در VOD منتشر شد. هرچند فیلم سرزمین گانگستر از همون ابتدا شاهد نقد های مثبتی نبود. این فیلم در حال حاضر دارای امتیاز صفر درصد در وبسایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes است.
هالیوود ریپورتر نقدی منفی به این فیلم داد و نوشت: «ارزش‌ های تولید دوره‌ ای قابل احترام و برخی از بازیگران شناخته‌ شده، جایگزینی برای تخیل در این فیلم جنایی مسطح، که آزادانه از پیشینیان خود کپی می کند اما هیچ یک از هیجان‌ هایی که باید برای جبران احساس گناهش ارائه کند را ندارد.» اگه میخواهید از دانلود فیلم Gangster Land 2017 و تماشای اون لذت ببرید باید هرگز فیلم The Untouchables یا فیلم Boardwalk Empire را ندیده باشید. کاربران وب سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره ۴.۴ از ده رو دادن.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.