دانلود فیلم
Geostorm طوفان جغرافیایی

2936 تعداد بازدید
User 1
10
/
5
AnimeList Rating
User 111K
10
/
5.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Geostorm
دانلود فیلم Geostorm

خلاصه فیلم Geostrom 2017

در سال 2019، به دنبال بسیاری از بلایای طبیعی فاجعه بار، یک ائتلاف بین المللی سیستمی از ماهواره های کنترل کننده آب و هوا که «Dutch Boy» نام داشت، را سفارش میدن. پس از اینکه این سیستم طوفان در شانگهای را خنثی کرد، یک کمیته فرعی سنای ایالات متحده معمار ارشد جیک لاوسون را به دلیل اینکه داچ بوی را بدون مجوز فعال کرده است، توبیخ می کند. برادرش مکس که زیر نظر وزیر امور خارجه آمریکا لئونارد دکم کار می کند، جایگزین او می شود. سه سال بعد، یک تیم سازمان ملل مستقر در صحرای رجستان یک روستای یخ زده را کشف می کند. مکمود حبیب، یک مهندس هندی که در ایستگاه فضایی بین‌المللی آب و هوا (ICSS) کار می‌کند، داده‌های ماهواره‌ای افغانستان را قبل از کشته شدن را تصادفی روی یک هارد دیسک کپی می‌ کند...

 

عوامل ساخت فیلم طوفان جغرافیایی 2017

فیلم Geostorm یک فیلم فاجعه‌ آمیز علمی تخیلی ساخت کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی دین دولین (در اولین تجربه کارگردانی او) به نمایش در اومد. در این فیلم شاهد بازی جرارد باتلر در نقش جیک لاوسون، طراح ماهواره، جیم استرجس در نقش مکس لاوسون دستیار وزیر امور خارجه، ابی کورنیش در نقش مامور سرویس مخفی ایالات متحده سارا ویلسون نامزد مکس و الکساندرا ماریا لارا در نقش یوته فاسبیندر، فرمانده ایستگاه فضایی و فضانورد DLR، هستیم. فیلم Geostrom 2017 یک طراح ماهواره را دنبال می کند که تلاش می کند جهان را از طوفانی با ابعاد حماسی که ناشی از عملکرد نادرست ماهواره های کنترل کننده آب و هوا است نجات دهد.
فیلمبرداری اصلی فیلم طوفان جغرافیایی ۲۰۱۷ در بیستم اکتبر 2014 در لوئیزیانا آغاز شد. پس از نمایش‌ های آزمایشی با بازخورد ضعیف، فیلمبرداری مجدد در دسامبر 2016 با تهیه‌ کننده اجرایی جری بروکهایمر، نویسنده Laeta Kalogridis و کارگردان جدید دنی کانن انجام شد. تا به امروز، این فیلم تنها محصول مشترک Skydance Media و Warner Bros است.

 

عملکرد فیلم طوفان جغرافیایی 2017

فیلم Geostorm در 20 اکتبر 2017 در ایالات متحده در همه فرمت ها اکران شد و در باکس آفیس به شدت ضعیف عمل کرد و تنها 221 میلیون دلار در سراسر جهان در مقابل بودجه 120 میلیون دلاری فروخت و 74 میلیون دلار برادران وارنر را از دست داد. این فیلم نقد های بسیار منفی به ویژه به دلیل فیلمنامه، روایت و جلوه های بصری دریافت کرد. هرچند باز هم دانلود فیلم Geostrom 2017 و تماشای اون توسط مخاطبینش پیشنهاد شده. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر ۹۳ منتقد، فیلم طوفان جغرافیایی ۲۰۱۷ تنها ۱۷ درصد محبوبیت و تایید بدست آورد. منتقدان در وصف فیلم نوشتند: «بدون تصاویری چشمگیر، بدون شخصیت‌ های خوب نوشته شده یا درام خاصی، هدف Geostorm تماشای فیلم فاجعه آمیز حماسی است، اما در نهایت به یک فاجعه در فیلمسازی تبدیل می‌ شود.» این فیلم همچنین در سایت متاکریتیک نمره نامطلوب ۲۱ از صد رو بدست آورده. 
دانلود فیلم طوفان جغرافیایی ۲۰۱۷ و تماشای اون چیزی نیست که بشه به همه پیشنهاد کرد و سلیقه های خاص رو هدف میگیره.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.