دانلود فیلم
Go North برو به شمال

1730 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 574
10
/
4.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Go North
دانلود فیلم Go North

خلاصه فیلم برو به شمال 2017

در پی حوادث فاجعه‌ بار، گروهی از نوجوانان برای یافتن خانواده و امید به آینده به سرزمین ناشناخته‌ ها می‌ روند. به این باور می رسند که چند سال دیگر اتفاقی خواهد افتاد که دنیای ما را تغییر خواهد داد. یک رویداد جهانی که باعث هیاهو، هرج و مرج و مرگ می شود. زندگی همانطور که می دانیم هرگز مثل قبل نخواهد بود. ساختمان‌ های متروکه، خیابان‌ های خالی و دیگر یادآوری‌ های دردناک دیروز بهتر باقی مانده‌ اند. حتی یک فرد بالغ باقی نمانده است، همه قربانیان این فاجعه جهانی. تنها بازماندگان نوجوانان و کودکانی هستند که در خیابان‌ها در پوسته تو خالی شهری زندگی می‌کنند. اکنون دنیای آنها این است. آنها قوانین خود را وضع می کنند و قوانین خود را اجرا می کنند. برخی صرفا در تلاش برای زنده ماندن هستند، در حالی که برخی دیگر به زور حکومت می کنند.

 

عوامل ساخت فیلم Go north 2017

فیلم برو به شمال (به انگلیسی: Go North) فیلمی در ژانر هیجان انگیز، درام، ماجراجویی و عاشقانه است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی مت اوجنس و نویسندگی مشترک کایل لیرمن و اوجنس به نمایش در اومد. در این فیلم شاهد بازی جیکوب لوفلند در نقش جاش، سوفی کندی کلارک در نقش جسی، پاتریک شوارتزنگر در نقش کالب، جیمز بلور در نقش جنتری و عاطف هشوی در نقش رایان هستیم.
متیو اوجنس کارگردان فیلم، عکاس و هنرمند آمریکایی است که بیشتر به خاطر فیلم کوتاه مستند نتفلیکس ۲۰۲۱، فیلم Audible ، که نامزد دریافت بهترین موضوع کوتاه مستند در نود و چهارمین دوره جوایز اسکار شد، شناخته شده است.
جیکوب لافلند یک هنرپیشه اهل آمریکا است که از سال ۲۰۱۱ میلادی تا کنون مشغول فعالیت بوده‌است. از فیلم‌ ها یا برنامه‌ های تلویزیونی که جِـیکوب لافلند در آن نقش داشته است می‌ توان به سری فیلم Maze Runner اشاره کرد.
سوفی کلارک بازیگر اهل بریتانیا است او در فیلم هایی چون فیلم The Phenom 2016 و سریال افسانه‌ های واهی اشاره کرد.

 

عملکرد فیلم Go North 2017

فیلم Go north توسط Gunpowder & Sky از طریق یک اکران محدود در سینما های ایالات متحده و ویدیوی درخواستی در سیزدهم ژانویه 2017 توزیع کرد. این فیلم نقد های منفی زیادی رو از اول به دنبال داشت. بسیاری از منتقدان داستان فیلم برو به شمال ۲۰۱۷ رو غیر منطقی دونستن. پس از یه اتفاق، فقط جوانان باقی می مانند. اصولاً این شهر 20 بچه باقیمانده دارد و توسط مسخره های مدرسه اداره می شوند. خوشبختانه بنزین هنوز ماشین ها را روشن می کند و باتری های چراغ قوه هنوز کار می کنند. این شهر به طور کامل با علف های هرز رشد کرده است، اما استخر های متروکه فقط چند برگ شناور در بالای آن دارند، اما به وضوح عاری از جلبک هستند و برای حمام کردن مناسب هستند. هیچ چیز این فیلم منطقی نیست. چون خیلی کسل کننده و وحشتناک نوشته منتقدی نوشت بهتر است پسر آرنولد شوارتزنگر با همکاری مجدد با این نویسنده/کارگردان، حرفه خود را خراب نکند. دانلود فیلم Go North 2017 رو میشه به طرفداران فیلم های آخرالزمانی که میخوان کمی از ژانر مدرسه ای و تینیجری باهاش مخلوط شده باشه پیشنهاد کرد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.